توصیه های کاربردی قبل اجاره ویلا در فریدونکنار

1402-08-03
0 دیدگاه
شهر ساحلی فریدونکنار 165645132

شهر ساحلی فریدونکنار از زیبا ترین بندر های  ایران محسوب شده که هر روزه مسافران زیادی را با خود جذب می کند. اجاره ویلا در فریدونکنار در ایام تعطیلات، جزء شلوغ‌ترین معاملات استان‌های شمالی محسوب می‌شود.  اما باید بدانید که  اجاره ویلا در فریدونکنار نیازمند شناخت کافی برخی از نکات است ما دراین مطلب سعی داریم به این نکات نیز بپردازیم.

ویلا با نمای سنگ کاری شده در فریدونکنار
ویلا با نمای سنگ کاری شده در فریدونکنار

9 نکته اساسی قبل از اجاره ویلا در شهر ساحلی فریدونکنار

بررسی قیمت‌ها:

قبل از اجاره ویلا، باید بازار را بررسی کنید و قیمت‌های موجود را با یکدیگر مقایسه کنید تا قیمت مناسبی را برای خود پیدا کنید.

بررسی شرایط ویلا:

قبل از اجاره ویلا، باید شرایط ویلا را دقیقاً بررسی کنید. اطمینان حاصل کنید که ویلا به خوبی تجهیز شده است و از امکانات لازم برخوردار است. همچنین، موقعیت جغرافیایی ویلا و فاصله آن از مراکز مهم شهری را نیز بررسی نمایید.

بررسی مکان و امکانات ویلا:

قبل از اجاره ویلا در فریدونکنار، بهتر است امکانات موجود در ویلا را مورد بررسی قرار دهید. از جمله این امکانات می‌توان به وسایل آشپزخانه، تجهیزات رفاهی، پارکینگ، حیاط و باغچه و … اشاره کرد.

حیاط باصفا و گل کاری شده ویلا در فریدون کنار
حیاط باصفا و گل کاری شده ویلا در فریدون کنار

اعلام تعداد افراد:

هنگام اجاره ویلا، باید تعداد دقیق افرادی که قرار است در ویلا اقامت کنند را به مالک و یا مدیر ویلا اعلام کنید. در غیر اینصورت، ممکن است برای شما هزینه اضافی ایجاد شود یا به دلیل اینکه ظرفیت ویلا محدود است، مالک ویلا شما را از ویلا اخراج کند.

 محل ویلا:

موقعیت مکانی ویلا نیز می‌تواند بسیار مهم باشد. اگر می‌خواهید به شهر فریدونکنار بروید توصیه می‌شود که ویلا را در نزدیکی مراکز خرید، رستوران‌ها و نزدیکی به جاذبه‌های دیدنی مانند ساحل و دریا، پارک، موزه و … اجاره کنید

دریا با موقعیت مکانی عالی نزدیک دریای فریدون کنار
دریا با موقعیت مکانی عالی نزدیک دریای فریدون کنار

مشخص کنید دقیقاً چه نوع ویلایی می‌خواهید

اولین قدم برای اجاره ویلا در فریدونکنار  کشور این است که دقیقاً هدف خود را انتخاب و مشخص کنید و نوع ویلایی که مورد نظر دارید را تعیین نمایید. از آنجا که فریدونکنار هم از نعمت جنگل برخوردار بوده و هم دریا نیز می توان وجود ویلاهای متنوع  را در این شهر دید.

 قوانین و مقررات اجاره ملک را بدانید

اگر قرار است به عنوان یک مستاجر برای اجاره ویلا در فریدونکنار  اقدام کنید باید از قوانین و مقررات اجاره یک ملک اطلاع کافی داشته باشید. قوانین اجاره برای املاک مختلف، ممکن است در برخی موارد با یکدیگر تفاوت داشته باشند، بنابراین اگر به طور کامل به این قوانین تسلط ندارید از یک کارشناس حرفه‌ای کمک بگیرید.

ویلا با نمای سنگی ودوبلکس درفریدونکنار
ویلا با نمای سنگی ودوبلکس درفریدونکنار

مراقب کلاهبرداران باشید

سومین نکته که به شدت توصیه می‌کنیم آن را در ذهن داشته باشید این است که مراقب کلاهبرداران اجاره ویلا در فریدونکنار باشید. بسیاری از افرادیکه با هدف اجاره دادن، یک ویلا را چندین بار در اختیار مشتریان قرار می‌دهند. یا اینکه از نظر پرداخت هزینه‌‌های اجاره یا هزینه رهن اولیه، به شدت قیمت‌ها را گرانتر به مشتری  ارائه می‌دهند!  برای این کار می توانید از مشاوراملاک معتبر نیز کمک بگیرید.

مواظب باشید ویلا مورد نظرتان را به چندنفر همزمان اجاره نداده باشند

حیاط سرسبز و گل آرایی شده در ویلای فریدونکنار
حیاط سرسبز و گل آرایی شده در ویلای فریدونکنار

قرارداد اجاره ویلا در شهر ساحلی فریدونکنار باید رسمی ثبت شود

از هر روش که برای اجاره ویلا در شمال اقدام می‌کنید، فراموش نکنید که قرارداد اجاره ویلا باید رسماً ثبت شود. برای این کار، دفاتر مشاوره املاک، انتخاب خوبی خواهند بود. یک قرارداد قانونی برای اجاره ویلا تنظیم می کنید؛ در قرارداد قانونی دقیقاً مشخص می‌شود ملک مورد نظر دارای چه امکاناتی است و تمام جزئیات به طور کامل و آشکار درج می‌گردد. به این ترتیب معاملات شما از هر نظر امن انجام می‌‌شود. وهمچنین قبل از امضای قرارداد اجاره، شرایط اجاره ویلا را با دقت بررسی کنید. شامل شرایط پرداخت وجه، شرایط لغو قرارداد، مسئولیت‌های شما به عنوان مستاجر در ویلا و … است.

قبل امضای قولنامه شرایط پرداخت وجه، شرایط لغو قرارداد، مسئولیت‌های شما به عنوان مستاجر در ویلا و تمام جزئیات را بررسی کنید.

 

 

ارسال دیدگاه