معرفی کامل 4 ساحل برتر محمودآباد + عکس و آدرس

1401-09-28
0 دیدگاه
غروب تماشایی آفتاب در دریای محمودآباد6565885

بهترین ساحل محمودآباد کدامند؟ تفریحات آبی را در کدام سواحل می توانیم پیدا کنیم؟ شهر محمودآباد جذابیت های زیادی دارد که یکی از مهمترین و محبوب ترین آن ها سواحل بی نظیر آن است. بسیاری از زیباترین مناظر محمودآباد را می‌توان در امتداد سواحل آن مشاهده کرد. بنابراین، اگر به فکر سفر به دریای آبی در شمال هستید، به طور حتم کنجکاو هستید که بهترین سواحل محمودآباد را پیدا کنید. در ادامه با ما باشید تا بهترین سواحل محمودآباد را پیدا کنید.

بیشتر بخوانید: جاهای دیدنی محمود آباد + عکس و نشانی دقیق

سواحل محمودآباد

1.ساحل دارایی محمودآباد

بهترین ساحل محمودآباد به ساحل دارایی اختصاص دارد. این منطقه جزو منطقه سرمایه دار محمودآباد به شمار می‌رود. ساحل دارایی محمودآباد با اینکه زیاد هم بزرگ نیست، ولی امکانات تفریحی خوبی در آن فراهم شده است.پاراسل سواری، شاتل ، جت اسکی، قایق سواری  و… نمونه ای از تفریحات این ساحل است.

آدرس: محمود آباد،انتظاری،بلوار ناطق نوری،خ دریا ساحل دارایی

طلوع خورشید در پس ساحل دارایی محمودآباد
طلوع گرم خورشید در  ساحل دارایی محمودآباد

2.ساحل پارک ملت محمود آباد

پارک ملت محمودآباد از جاذبه های دیدنی و شناخته شده مازندران بوده که بهترین ساحل محمودآباد را به نام خود کرده است. این ساحل که خیلی‌ها به اشتباه آن را با اسم پارک شهرداری محمودآباد هم می‌شناسند، با بیش از ۵ کیلومتر طول و ۳۰۰ متر عرض، به عنوان یکی از بزرگترین سواحل شمال ایران شناخته می‌شود و به دلیل امکانات و فضای سبز و همچنین تمیزی آن از بهترین سواحل از نگاه مسافران می باشد.

در فصل تابستان این ساحل پراز بازدیدکنندگان است و شما می‌توانید به تعدادی از فعالیت‌های آبی مثل جت اسکی، قایق سواری و شنا بپردازید و به دلیل موقعیت ساحل پارک ملت در نزدیکی جنگل‌های سرسبز، هوای این منطقه در فصل بهار و تابستان بسیار خوشایند است.

امکانات ساحل پارک ملت:

  • پارکینگ
  • رستوران و کافه
  • دوش‌
  • توالت‌
  • فروشگاه‌های کوچک
  • آلاچیق

آدرس:

محمودآباد بین خیابان بسیج و خزر، ساحل پارک ملت

همنشینی درختان پارک سرسبز ملت در جوار دریا
همنشینی درختان پارک سرسبز ملت در جوار دریا

3.ساحل مرمر محمودآباد

ساحل مرمر محمود آباد  هم به عنوان یکی از بهترین سواحل محمود آباد شناخته می‌شود. البته به دلیل اینکه این ساحل کمی از مرکز شهر دور است، مسافران کمتری به این منطقه می‌روند که همین امر خود سبب شده تا از سواحل آرام و خلوت محمودآباد محسوب شود. شما می توانید در مدت اقامت خود در ویلا ساحلی محمودآباد از زیبایی های منطقه ساحل مرمر نیز بهره ببرید.

آدرس: جاده فریدونکنار-محمودآباد  انتهای کوچه‌ ساحل 19 ، ساحل مرمر

تلالو نور خورشید در دریای خروشان مرمر
تلالو نور خورشید در امواج دریای مرمر

4.ساحل پشت سپاه

پشت سپاه از سواحل محمودآباد است که در نزدیکی پارک ملت قرار گرفته است. در ساحل پشت سپاه، تعداد زیادی آلاچیق تعبیه شده که شما می‌توانید در این آلاچیق‌ها اسکان کنید و چادر بزنید. از طرفی شما می توانید از تفریحات ساحلی مثل موتور چهارچرخ و قایق هم استفاده کنید.

حضور مسافران در دریای پشت سپاه در تعطیلات
حضور مسافران در دریای آرام پشت سپاه

جاهای دیدنی محمودآباد

خیلی ها به اشتباه فکر می‌کنند که ساحل تنها جاذبه گردشگری این شهرستان است. ولی این تمام ماجرا نیست  محمودآباد دارای چندین بازار، پارک، 10مجتمع خرید، جنگل و  روستاهای توریستی… بوده که همه این موارد باعث می‌شود شما یک سفر خاطره انگیز را در محمودآباد تجربه کنید.

  1. جنگل روستای اهلم
  2. تپه های باستانی
  3. روستای لاویج
  4. آبشار آب پری
  5. پارک جنگلی تشبندان
  6. جنگل بونده

برای کسب اطلاعات کامل از جاذبه های ذکر شده میتوانید لینک مطلب جاهای دیدنی محمودآباد را کلیک کرده و به مطالعه آن بپردازید.

گذر جریان آرام آب در لا به لای درختان آبشار آب پری
گذر جریان آرام آب در لا به لای درختان آبشار آب پری

ارسال دیدگاه