ساحل دارایی محمودآباد+ آدرس+ تفریحات و جاذبه های اطراف آن

1401-09-18
0 دیدگاه
ساحل دارایی محمودآباد 894513215010

اگر به دنبال مکانی برای آرامش و استراحت، به دور از مشغله‌های فکری و کاری هستید، به ساحل دارایی محمودآباد سری بزنید. اگر شما هم قصد دارید قبل از رفتن به این مکان از امکانات و دیدنی های ساحل رویایی دارایی محمودآباد بیشتر آشنا شوید، با سایت املاک ناوان سرخرود همراه باشید.

چه چیزی بهتر از رفتن به ساحل زیبا می‌تواند ذهن انسان را آسوده کرده و افکار بد را دور کند؟ سفر به سواحل محمودآباد که یادآور خاطرات دوران کودکی بوده و برنامه‌هایی مثل ساختن قلعه‌های شنی، خوردن ماهی دودی را به افراد ارائه می کند. چه تصوری از سرگرمی دارید، تعطیلات خانوادگی خود را در یک ساحل با امکانات رفاهی بالا در مسیری پرهیجان سپری کنید. اگر تصمیم دارید در اولین بازدید خود از شهر توریستی محمودآباد به بهترین ساحل محمودآباد سری بزنید؛ پیشنهاد ما ساحل دارایی است‌. این ساحل محمودآباد ، یکی از زیباترین سواحل این شهرستان بوده که با امکانات رفاهی که برای مسافران فراهم نموده جزو سواحل پیشرفته و پرطرفدار محمودآباد به شمار می‌رود.

بیشتر بخونید: جاهای دیدنی محمود آباد + عکس و نشانی دقیق

ساحل دارایی محمودآباد 4685496854968546985469
امواج ریز آب در ساحل صدفی محمودآباد

آدرس دقیق ساحل دارایی محمودآباد

برای رسیدن به ساحل دارایی محمودآباد باید 3راهی مرکز شهر محمودآباد را به سمت جاده نور-محمودآباد رفته و سپس درسمت راست وارد کوچه دریا 30 شوید ومسیرخودرا تا انتها ادامه دهید. برای راحتی شما آدرس دقیق این ساحل را روی نقشه مشخص کردیم کافیست روی عکس نقشه کلیک کنید و مسیر خود پیدا کنید.

آدرس دقیق:

3راهی محمودآباد به سمت جاده نور-محمودآباد، انتهای کوچه دریا30

آدرس دقیق ساحل دارایی محمودآباد 748748484
برای مشاهده آدرس دقیق روی نقشه کلیک کنید.

علت نامگذاری این منطقه به نام “دارایی

نامگذاری ساحل دارایی به ساختمان “اداره امور مالیاتی شهرستان محمودآباد”  برمی گردد که این اسم را به خودش اختصاص داده است. این  ساحل  جزو مناطق ثروت مند نشین شهرستان محمودآباد است و می توانید ویلا های لوکس را در این منطقه بیابید.

علت نامگذاری: اداره امور مالیاتی محمودآباد

امکانات ساحل دارایی

این ساحل  جزو تمیزترین و بهترین سواحل استان مازندران شناخته شده  و برای همین اگر قصد شما از رفتن به ساحل، شنا باشد باید بگویم که منطقه خوبی را انتخاب کردید.  اما امکانات این ساحل به این موارد ختم نمی شود در ادامه به امکانات این ساحل نیز می پردازیم :

  • پاراسل : پرواز بر فراز آسمان را این بار بدون نیاز به هواپیما تجربه کنید. پاراسل در دریای دارایی در سال های اخیر مورد توجه بسیاری از جوانان قرار گرفته است. پاراسل سواری در ساحل دارایی یکی از ورزش هایی است که هم می توان آن را در زمره ورزش های آبی قرار داد و هم ورزش های هوایی.
  • جت اسکی :یکی از تفریحات آبی بسیار جذاب جت اسکی در این ساحل است. ورزشی که شما را با سرعتی فوق العاده روی آب های خروشان دریای خزر به گردش می برد.
  • قایق سواری و موتورچهار چرخ از دیگر تفریحات این ساحل است که می تواند ساعت ها شما را سرگرم نماید.
پاراسل سواری در غروب آفتاب ساحل دارایی
تجربه سفری هیجان انگیز به ساحل دارایی با پاراسل سواری

جاذبه های اطراف ساحل دارایی

پارک ساحلی ملت: پارک ساحلی ملت یا پارک شهرداری که جزء پارک های پرطرفدار محمودآباد میباشد بین خیابان بسیج و خزر و در همسایگی دریا قرار دارد که همین موضوع و نزدیکی آن به مراکز خرید، این پارک را به یکی از مکان های مورد علاقه مسافران برای چادرزنی و اقامت کوتاه مدت تبدیل کرده است.

برای مسیریابی از موقعیت کنونی خود روی لینک گوگل مپ کلیک کنید.

برای دریافت اطلاعات بیشتر از پارک ملت میتوانید روی لینک معرفی 5 ساحل برتر محمودآباد کلیک کرده و به مطالعه آن بپردازید.

 

نمای دور از فضای سرسبز پارک ملت ساحل دارایی
نمای دور از فضای سرسبز پارک ملت ساحل دارایی

 

پارک ساحلی لاله: این پارک هم مانند پارک ملت در جوار دریا با ساحل ماسه ای قرار دارد و دارای تمامی امکانات رفاهی اعم از آلاچیق های سقف دار برای راحتی مسافران، نمازخانه مجزا، سرویس بهداشتی تمیز میباشد که با خیال آسوده میتوانید در آنجا چادر زده و به تفریح بپردازید.

امکانات:

آلاچیق، نمازخانه، سرویس بهداشتی، مکانی برای چادرزدن

روی لینک گوگل مپ کلیک کرده تا بهترین مسیر رسیدن به این پارک را پیدا کنید.

 

درختان سر به فلک کشیده پارک لاله محمودآباد
درختان سر به فلک کشیده پارک لاله محمودآباد

دریاچه آزادمون: دریاچه یا آب بندان آزادمون در روستای آزادمون محمودآباد واقع شده است که مساحت آن به 20 هکتارمیرسد.

برای دریافت آدرس دریاچه ( آب بندان) آزادمون روی لینک گوگل مپ کلیک کنید.

درخشش نور خورشید در دریاچه (آب بندان) آزادمون محمودآباد
درخشش نور خورشید در دریاچه (آب بندان) آزادمون محمودآباد

 

و آبشار آب پری که اگر قصد سفر به محمودآباد و بازدید از این آبشار زیبا را دارید میتوانید اطلاعات کامل این آبشار را در مطلب جاهای دیدنی محمودآباد برای سفری متفاوت مطالعه فرمایید.

آب های جاری در لابه لای سنگ ها در آبشار آب پری9646
آب های جاری در لابه لای سنگ های آبشار آب پری

 

 

ارسال دیدگاه