6 دستاورد ارزشمند با خرید زمین در بیشه کلا

1401-11-06
0 دیدگاه
خرید زمین در  بیشه کلا 054653541320

خرید زمین در  بیشه کلا  یکی از بهترین سرمایه گذاری ها محسوب می شود.  ما در این مطلب سعی  داریم تا شما را با مزیت هایی که با خرید زمین در بیشه کلا نصیب خریداران می شود را بررسی کنیم. پس با ما همراه باشید تا علاوه برخرید زمین با قیمت به صرفه از دیگر مزایایی که نصیبتان می شود نیز در ادامه بازگو کنیم .

پیشتر نیز در باب خرید زمین به عنوان سرمایه گذاری به امتیازات خرید زمین روستایی در سرخرود پرداختیم که اگر قصد خرید زمین در دیگر روستاهای سرخرود را نیز داشتید خواندن آن خالی از لطف نیست.

بیشه کلا از جمله روستاهای پیشرفته در اطراف شهرستان محمودآباد بوده  که به دلیل موقعیت مکانی عالی و همچنین جاذبه های گردشگری آن  نیز همواره مورد توجه سرمایه گذاران و خریداران نیز می باشد. این روستا  با همه این اوصاف دارای  املاک مقرون به صرفه  به حساب آمده که سبب شده تا خرید زمین در بیشه کلا و در کنار آن خرید ویلا در بیشه کلا نیز در حوزه خرید و فروش املاک نیز بسیار محبوب  باشد .

بیشتر بخوانید : روستای بیشه کلا کجاست؟ | آب و هوا | غذای محلی + صنایع دستی

زمین های کشاورزی شخمزده شده روستای بیشه کلا
زمین های کشاورزی شخم زده شده روستای بیشه کلا

 پیشرفت بالای روستای بیشه کلا

یکی مزیت های خرید زمین در روستای بیشه کلا درصد بالای رشد ارزش آن ها است که در مناطق شمالی این موضوع بسیار بولد و مطرح است. سرمایه گذاران و خریدارانِ با فکر، این زمین ها را با قیمت مناسبی خریداری کرده و در این مدت با پیشرفت و توسعه مناطق اطراف، به ارزش ملک آن ها نیز افزوده می شود. با تمام این تفاسیر می توان نتیجه گرفت که خرید زمین  در روستای بیشه کلا و خرید آپارتمان در بیشه کلا می تواند به یکی از بهترین فرصت ها برای سرمایه گذاران تبدیل شود.

ویلای ساخته شده در زمین کشاورزی روستای بیشه کلا
آرامش و خلوت تک ویلای ساخته شده در زمین های روستای بیشه کلا

 خرید زمین در روستای بیشه کلا با تضمین رشد

خرید زمین در بیشه کلا می تواند سود بالایی برای شما به ارمغان آورد به شرط آن که زمینی که برای خرید انتخاب کرده اید مستعد پیشرفت باشد. سرمایه گذاری موفق است که بداند در مدت زمان کوتاه یا بلند، ارزش زمینی که خریداری کرده است چند برابر می شود که به انتخاب عاقلانه و آگاهی کامل بستگی دارد. اگر اطلاعات کمی دارید و می خواهید به عنوان یک سرمایه گذار، خرید زمین روستایی در شمال را با بالاترین احتمال رشد انتخاب کنید، به شما پیشنهاد می شود که با کمک و راهنمایی گرفتن از مشاور املاک ها اقدام به این کار کنید.

با خرید زمین مستعد پیشرفت سود بالایی با خرید زمین در بیشه کلا بدست آورید.

قیمت مناسب:

قیمت زمین در بیشه کلا نسبت به مناطق دیگر از روستاهای سرخرود  به دلیل عدم توسعه‌ی بسیار، پایین تر است. این به معنای این است که با خرید زمین در این منطقه می‌توانید هزینه‌ی کمتری را برای خرید زمین پرداخت کنید و از قیمت بالای بازار در شهرهای بزرگ فاصله بگیرید.

زمین های کشاورزی سرسبز در روستای بیشه کلا
زمین های کشاورزی سرسبز در روستای بیشه کلا

 خلوت بودن:

روستا بیشه کلا از شهرهای بزرگ دور واقع شده است و در نتیجه از شلوغی و ترافیک که در شهرهای بزرگ وجود دارد، مستثنی است. این موضوع باعث شده است که این منطقه یک مقصد آرامش بخش برای افرادی باشد که به دنبال فرار از شلوغی شهر هستند.

ویو بکر و طبیعت سرسبز زمین های روستای بیشه کلا
ویو بکر و طبیعت سرسبز زمین های روستای بیشه کلا

 طبیعت بکر:

بیشه کلا یک منطقه طبیعی بکر است که با پوشش گیاهی خوبی و وجود رودخانه‌ی جلگه‌ ای جذابیت زیادی دارد. هوای این منطقه نیز بهار و تابستان خنک و خوشایند است که برای بسیاری از افراد می‌تواند جذاب باشد.در ادامه به  طبیعت بکر این روستا پرداخته می‌شود:

  • بیشه کلا دارای جنگل‌های بلوط، بلوط درختی، سیب و گیلاس است که در فصول بهار و تابستان زیبایی خاصی به آنها بخشیده است.
  • در نزدیکی روستا، دره ای وسعتی بیش از ۲۰۰۰ هکتار و فاصله ۱۰ کیلومتری از بیشه کلا وجود دارد. این دره دارای مناظر زیبای طبیعی و چشمگیر است و از جاذبه‌های گردشگری منطقه سرخرود است.
  • در بخش‌هایی از بیشه کلا، بوم‌شناسان و شناسایی‌گران گیاهان و جانوران بومی به دنبال بررسی طبیعت و گونه‌های جدید هستند و می‌توانند اطلاعات مفیدی در این زمینه ارائه دهند.
  • در فصول بهار و تابستان، مهاجرت پرندگانی مانند فاقدان، قرقاول، چکاوک و چندین گونه دیگر در بیشه کلا مشاهده می‌شود که برای علاقه‌مندان به پرندگان خصوصاً مورد توجه است.
  • بیشه کلا دارای پوشش گیاهی بسیار غنی و چشمگیر است که معمولاً در سطح زمین نیز جایگاه خاصی دارد .

بیشه کلا دارای جنگل‌های بلوط، بلوط درختی، سیب و گیلاس و پرندگانی چون فاقدان، قرقاول، چکاوک

طبیعت بکر و سرسبز روستای بیشه کلا 418418
طبیعت بکر و سرسبز روستای بیشه کلا

 امکانات و خدمات:

با وجود این که بیشه کلا یک منطقه کم‌توسعه است، اما در حال حاضر برخی از خدمات اساسی مانند برق، گاز و آب در این منطقه فراهم شده است.

روستای بیشه کلا با داشتن طبیعتی زیبا و جاذبه‌های گردشگری متنوع، برای گردشگرانی که به دنبال تجربه یک سفر فراموش‌نشدنی هستند، جایگاه ویژه‌ای دارد. در ادامه به برخی از خدمات و امکانات موجود در این روستا پرداخته می‌شود:

  • در بیشه کلا امکاناتی مانند خانه‌های بومی، ویلا، کمپینگ و کاروانسرایی برای اقامت وجود دارد. این امکانات متناسب با نیاز و سلیقه مختلف گردشگران ارائه شده‌اند.
  • بیشه کلا دارای رستوران‌هایی با منویی متنوع است که انواع غذاهای محلی و سنتی، از جمله کباب، خورشت‌های مختلف، غذاهای دریایی و … را ارائه می‌دهند.
  • برای آشنایی بیشتر با فرهنگ و سنت‌های مردم بومی، در بیشه کلا موزه‌هایی وجود دارد که معرفی به تاریخچه و فرهنگ این منطقه می‌پردازند.
  • در این روستا، امکاناتی مانند تور پیاده‌روی در جنگل، مسیریابی، تور دوچرخه‌سواری، گشت و گذار در دهات و مهیاست.
فضای مناسب پیاده روی در روستای بیشه کلا
فضای مناسب پیاده روی در روستای بیشه کلا

در هنگام خرید زمین  به این نکات توجه کنید:

برای اینکه سرمایه گذاری در شمال با درصد ریسک پایینی همراه باشد باید نکاتی را در هنگام خرید زمین رعایت کنید.

  • اولین و اساسی ترین نکته ای که باید به آن توجه داشت، بررسی موضوع حقوقی زمین است که باید روشن شود:قبل از خرید زمین، بهتر است مشخص کنید که آیا زمین مورد نظر مجوز ساخت دارد یا نه؟ چه تعداد دفعات به فروش رفته است؟ آیا وجود دارد املاک اجاره‌ای در زمین؟
  • بهتر است اطمینان حاصل کنید که زمین خریداری شده شما از بهترین و رسمی ترین نوع سند که سند شش دانگ است بهره مند باشد.
  • در مواقعی که می خواهید معامله ای به صورت قول نامه ای صورت گیرد، توجه داشته باشید که کد رهگیری آن را برای کامل شده اعتبار تنظیم کنید تا در هنگام فروش زمین نیز دچار مشکل نشوید.
  • در هنگام بستن قرارداد هایی که به صورت قول نامه ای است، باید تمام مشخصات زمین و شرایط و نوع پرداخت در آن ذکر شود.
  •  مطمئن شوید که شرایط آب و هوایی، خاک، گیاهان و مناظر طبیعی زمین مطلوب است.
  •  اطمینان حاصل کنید که دسترسی به خدمات اصلی مانند برق، آب و گاز در زمین های روستا باشد.

اطمینان از داشتن سند شش دنگ زمین

 

ارسال دیدگاه