نگاه متخصصین سرمایه گذاری به انتخاب بین خرید ویلا و آپارتمان در فریدونکنار

1401-10-30
0 دیدگاه
آپارتمان در فراز آسمان فریدونکنار 41984968485

خرید ملک در شمال به خصوص در شهرهای توریستی چون فریدونکنار، همواره از گزینه های محبوبی بوده که هر روز بر طرفداران آن افزوده می شود.  اما از چالش هایی که اغلب خریداران با آن روبرو هستند این است که خرید ویلا در فریدونکنار  بهتر است یا خرید آپارتمان در فریدونکنار؟  اگر شما هم جزو این افراد هستید پس جای درستی قرار گرفته‌اید!

همچنین در مطالب قبلی به بررسی تفاوت های خرید برج ساحلی و ویلا شهرکی در سرخرود پرداختیم که میتوانید با کلیک کردن لینک مربوطه آن را بخوانید.

تفاوتی نمی کند که بخواهید ویلاهای لاکچری شیک و چند صد میلیارد تومانی را بخرید یا اینکه ویلای کوچک نقلی خود را با قیمت ارزان انتخاب کنید؛ آنچه مهم است این که نیاز دارید بهترین مشاوران املاک در کنار شما باشند. این کار، دو مزیت بزرگ را برایتان فراهم می کند. اول مشاوران املاک، همراه شما هستند تا تمام مراحل کار برایتان ساده باشد. دومین مزیت این است که املاک بدون دردسر و مشکل را پیدا می کنید و معاملات امن را به پایان خواهید رساند.

دیزاین پل چوبی و گل آرایی فضای سبز ویلا در فریدونکنار84418
گل آرایی فضای سبز ویلا در فریدونکنار

تفاوت های خرید ویلا و آپارتمان در فریدون کنار

از آنجا که فریدون کنار از جمله شهر های خوش آب وهوا با موقعیت مکانی بسیار عالی بوده  ارزش املاک و زمین های آن به روز بیشتر می‌شود  به همین بابت خرید ویلا و آپارتمان در فریدونکنار دو سرمایه گذاری خوبی هستند.

اما ….

به خوبی می دانید که شرایط و اصول زندگی در آپارتمان با زندگی در ویلای اختصاصی بسیار فرق دارد. زندگی آپارتمان نشینی، قواعد خاص خودش را طلب می کند. اگر در فریدونکنار اقدام به خرید آپارتمان کنید بدیهی است که برخی فضاهای آپارتمان را با سایر ساکنین باید به صورت اشتراکی استفاده کنید. اگر نمی توانید با این نوع سبک زندگی کنار بیایید، پیشنهاد ما به شما، خرید یک ویلای مستقل در فریدونکنار است.

سرافرازی آپارتمان در آسمان محمودآباد با پرندگان در حال پرواز
دیدار پرندگان با آپارتمان سرافراز محمودآباد

 

یکی از مزایای خرید ویلای مستقل این است که تمام ساختمان و حتی محوطه اطراف ویلا در اختیار شما قرار می گیرد. اگر می بینید که بودجه شما کافی است، حتماً روی خرید ویلا در فریدونکنار برنامه ریزی کنید. زندگی در ویلای ساحلی در مازندران با یک نمای دلنشین رو به ساحل دریا یک امتیاز بزرگ است. شما مسیرهای دسترسی عالی به ساحل را در اختیار دارید و هر زمان که بخواهید برای قدم زدن به کنار دریا می روید!

سبک زندگی آپارتمانی به صورت اشتراکی با دیگر ساکنان میباشد که در خانه های ویلایی شما زندگی با اختیارات مستقل را تجربه میکنید.

ویو رو به دریا ویلاهای ساحلی مستقل محمودآباد6584658
ویو رو به دریای آبی ویلاهای ساحلی محمودآباد

 

امکانات ویلای اختصاصی، کاملاً به اعضای خانواده تعلق دارد. اگر ویلای شخصی مستقل بخرید، در منابع آب و برق، تلفن، انرژی یا محوطه سرسبز اطراف با سایر ساکنین محل شریک نیستید؛ اما اگر در آپارتمان زندگی کنید، این امکانات را باید با سایر همسایه های خود به اشتراک بگذارید.

نکته‌ای که لازم است  برای خرید ویلا در فریدونکنار خاطر نشان کنیم این است که خوشبختانه با توسعه ساخت و سازهای ویلا در فریدون کنار، بسیاری از گزینه های خوب برای خرید ویلا وجود دارد که در شهرک های ویلایی قرار گرفته اند. شهرک ها دارای نگهبانی ۲۴ ساعته و شیفت های گشت روزانه هستند، پس نباید نگران امنیت ویلا شهرکی در مازندران باشید.  با این اوصاف شما می توانید با خرید ویلا شهرکی در فریدونکنار  نیز حتی ماها به ویلای خود نیز سری نزنید .

امنیت ویلاهای شهرکی با نگهبانی 24 ساعته

 

چیدمان منظم ویلاهای شهرکی در فریدونکنار4685468546
چیدمان منظم ویلاهای شهرکی در فریدونکنار

کلام آخر

انتخاب برای خرید آپارتمان یا ویلا در فریدونکنار به سه عامل بستگی دارد؛ اول آنکه خودتان به کدام سبک زندگی علاقه مند باشید؛ دوم آن که چقدر سرمایه برای این کار اختصاص داده اید؛ و سوم آنکه کدام شهر مازندران را برای خرید ملک در نظر گرفته اید. برای اینکه پیدا کردن ویلای آپارتمان برای تان راحت تر باشد، پیشنهاد می کنیم به این سه گزینه دقیقاً فکر کنید.

 

ارسال دیدگاه