ساحل مرمر محمودآباد | آدرس | عکس + فاصله جاذبه های اطراف

1401-09-20
0 دیدگاه
ساحل مرمر 8465312501

آیا تا به حال از ساحل مرمر محمودآباد دیدن کرده اید؟  از امکانات تفریحی آن با خبر هستید؟ ساحل مرمر محمود آباد یکی از سواحل محبوب شهرستان محمودآباد بوده که بنا به دلیل زیبایی و امکاناتی که در اختیار مسافرین وگردشگران خود قرار می دهد  از جمله مناطق پر طرفدار درمیان مسافرین محسوب شده.به همین خاطر از این منطقه به عنوان یکی از بهترین سواحل این شهرستان نام برده شده است. در حقیقت باید بگوییم این منطقه همان جایی است که همه به دنبال آن هستند.

این ساحل همواره از سواحل خلوت محسوب شده که می توانید آرامش گمشده را در مکان نیز پیدا کنید. به همین خاطر اگر شما به دنبال یک منطقه ساحلی هستید که بتوانید آفتاب بگیرید، قدم بزنید، غروب یا طلوع خورشید را ببینید، ما به شما ساحل مرمر محمود آباد را پیشنهاد می‌کنیم.

همچنین در شهر محمود آباد سواحل زیبایی دیگری نیز وجود دارد که میتوانید روی لینک مطلب  5 ساحل برتر محمودآباد کلیک کنید وبه مطالعه آن بپردازید.

بیشتر بخوانید: جاهای دیدنی محمود آباد + عکس و نشانی دقیق

برخورد امواج آب به تخته سنگها در غروب آفتاب ساحل مرمر
امواج طوفانی آب در غروب تماشایی ساحل مرمر محمودآباد

ساحل مرمر محمود آباد کجاست؟

در بدو ورود به شهرستان محمودآباد ، به شرق (جاده فریدونکنار-محمودآباد) حرکت کنید و در سمت شمال،کنار پارک ملت در کوچه‌ ی به نام ساحل 19 بروید. در انتهای کوچه نیز این ساحل خروشان را خواهید دید !

برای دریافت ادرس دقیق ساحل مرمر محمود آباد میتوانید روی لینک گوگل مپ کلیک کرده ومسیر را بیابید.

ساحل آرام مرمر در غروب آفتاب
تصویری تماشایی از غروب افتاب محمودآباد

فاصله ساحل مرمر محمود آباد با جاذبه های دیدنی اطراف

در ادامه، فاصله این منطقه با یکسری از مهم‌ترین جاذبه‌های گردشگری شهرستان محمودآباد را برای شما معرفی می‌کنیم تا در اقامت خود از این شهرساحلی بینظیر و زیبایی های منطقه نیز لذت ببرید.

پارک ساحلی ملت محمودآباد در فاصله  210 متری ساحل مرمر:

پارک ساحلی ملت محمودآباد از سواحل بسیار زیبا و تمیز محمودآباد بوده که حکم  بهترین پارک ساحلی محمود آباد را از آن خود کرده است. این پارک ساحلی که بسیاری از افراد  به اشتباه آن را با اسم پارک شهرداری محمودآباد هم می‌شناسند، توانسته با امکانات رفاهی نظیر آلاچیق های سربسته، نمازخانه های مجزا و سرویس بهداشتی ،توجه مسافران زیادی را به سمت خودش بکشد.

برای دسترسی به آدرس دقیق پارک ملت روی لینک گوگل مپ کلیک کنید

امکانات پارک ملت:

آلاچیق های سربسته، نمازخانه های مجزا و سرویس بهداشتی

نمای دور ازسرسبزی پارک ملت محمودآباد 4685
نمای دور از سرسبزی پارک ملت محمودآباد

پارک طاهباز در  3.7 کیلومتری ساحل مرمر:

پارک طاهباز تنها یک فضای سبز شهری نیست. این پارک یک مجموعه تفریحی رفاهی است. مساحت پارک بیش از دو هکتار است. پارک هم در مرکز شهر و نزدیک به ساحل محمودآباد قرار گرفته است. از امکانات رفاهی این پارک نیز میتوان به  نمازخانه، سرویس بهداشتی،آلاچیق، وسایل ورزشی، وسایل بازی کودکان، زمین بازی وزمین بسکتبال، فضای سبز مناسب چادر زدن مسافران، مسیر پیاده روی و همچنین پارکینگ اشاره کرد.

برای دسترسی به آدرس دقیق پارک طاهباز روی لینک گوگل مپ کلیک کنید

امکانات رفاهی پارک طاهباز:

نمازخانه، سرویس بهداشتی،آلاچیق، وسایل ورزشی، وسایل بازی کودکان، زمین بازی وزمین بسکتبال، فضای سبز مناسب چادر زدن مسافران، مسیر پیاده روی و همچنین پارکینگ

محل پیاده روی و استراحت پارک طاهباز
محل پیاده روی و استراحت پارک طاهباز

جنگل بونده در 12.9 کیلومتری ساحل مرمر:

این جنگل که آن را با نام جنگل بونده میشناسند، یکی از اماکن دیدنی و زیبای روستای بونده شهرستان محمود آباد است که همیشه مورد استقبال تعداد زیادی از مردم قرار میگیرد و بین روستای بونده و روستای شرفتی واقع شده است. جنگل بونده از بزرگترین جنگل های مازندران محسوب می شود و مساحتی در حدود هشتصد هکتار دارد.

اطلاعات تکمیلی این جنگل را میتوانید با کلیک کردن روی لینک جاهای دیدنی محمودآباد برای سفری متفاوت بخوانید.

برای دسترسی به آدرس دقیق جنگل بونده روی لینک گوگل مپ کلیک کنید

درختان برافراشته جنگل بونده درمه
درختان برافراشته جنگل بونده در مه ، از جاهای دیدنی محمودآباد

مجتمع تفریحی سیمرغ در 6.4 کیلومتری ساحل مرمر:

اگر به خرید و گردش در مجتمع های تفریحی علاقه دارید نگران نباشید در 6کیلومتری ساحل مرمر مجتمع تفریحی سیمرغ واقع شده که می تواند ساعت ها  شما را مشغول خود کند. از غرفه های داخل مجتمع میتوان به وجود کافه، هایپرمارکت، فودکورت، سینما، بوتیک، غرفه صنایع دستی و فروش اکسسوری اشاره کرد همچنین وجود نیمکت، آب خوری و سرویس بهداشتی ،امکانات این مجتمع را تکمیل کرده است.

بیشتربخوانید: 10 مرکز خرید محمود آباد | آدرس دقیق | عکس

برای دسترسی به آدرس مجتمع تفریحی سیمرغ روی لینکگوگل مپ کلیک کنید.

غرفه های مجتمع سیمرغ:

کافه، هایپرمارکت، فودکورت، سینما، بوتیک، غرفه صنایع دستی و فروش اکسسوری

پارکینگ مجتمع باشکوه سیمرغ
پارکینگ مجتمع باشکوه سیمرغ

ساحل بیشه کلا در 13.8 کیلومتری ساحل مرمر:

روستای بیشه کلا در استان مازندران واقع شده و مقصد گردشگری محبوبی به دلیل جاذبه‌های طبیعی و وجود فرودگاه هواپیماهای کوچک و اردوگاه تفریحی نیروی هوایی ارتش است. این روستا در فاصله ۱۰ کیلومتری شهرستان محمودآباد قرار دارد و از سه جهت به روستاهای مجاور محدود می‌شود. جمعیت آن بر اساس سرشماری سال ۱۳۸۵ حدود ۱۷۸۱ نفر بود.

بیشتر بخوانید: روستای بیشه کلا کجاست ؟ آب و هوا | غذای محلی + صنایع دستی

نمایی از طبیعت سرسبز زوستای بیشه کلا
نمایی از طبیعت بکر روستای بیشه کلا

سوالات متداول:

محل چادر زدن در محمود آباد: پارک ملت ،پارک طاهباز ،جنگل بونده

ارسال دیدگاه