لیست رستوران های معروف رویان | مشخصات | ساعت کاری | آدرس دقیق

1402-10-23
0 دیدگاه
فضای دنج و غذاهای محلی رستوران گیل سو 49685485

رستوران‌گردی در شهرهای توریستی مازندران یک تجربه فراتر از معمول است. هرکدام از ما به دلیل سفر به این شهرها، آرزوی تجربه تست کردن غذاهای محلی را داریم و به سراغ بهترین رستوران‌ها و خوشمزه‌ترین غذاهای این منطقه می‌رویم. شهر رویان، یکی از شهرهای توریستی پرطرفدار مازندران، در حال حاضر به یک مقصد بکر برای لحظه‌های خوشایند مسافران تبدیل شده است. در ادامه می خواهیم به بررسی رستوران های معروف و خوشنام این شهر بپردازیم با ما همراه باشید.

غذاهای فست فودی در رستوران ادونچر 446854
سیب زمینی مخصوص رستوران ادونچر، طعمی به یادماندنی

5 تا از رستوران های معروف رویان

رستوران‌های معروف در رویان با دکوراسیون‌های خاص و فضاهای دلنشین، یکی از نکات قوت این شهر محسوب می‌شوند. منوهای این رستوران‌ها با غذاهای محلی چون باقالی‌قاتوق و ترش‌تره متنوع شده است. با غنی بودن این مناطق به تولیدات کشاورزی و ماهیگیری، غذاهایی با طعم و ارزش غذایی بالا در این رستوران‌ها منتظر شما هستند. رستوران های معروف این شهر عبارتند از؛

1. رستوران چوچاق

رستوران چوچاق، نقطه شروعی ایده‌آل برای یک سفر خوشمزه به بهترین رستوران‌های رویان است. این رستوران به دلیل معماری مدرن و ساده، همچنین غذاهای لذیذ و خوشمزه، به عنوان یکی از برترین مقاصد رستوران‌گردی در این شهر شناخته می‌شود. در داخل رستوران چوچاق، محیطی ترکیبی از مدرنیته و کلاسیک با میز و صندلی‌های کافه‌ای، لوسترهای کلاسیک و رنگ‌های زیبا به چشم می‌خورد. نمای بیرونی نیز با دیوارهای آبی و معماری مدرن، توجه هر بازدیدکننده‌ای را جلب می‌کند.

منوی چوچاق با تنوع بسیاری از کباب، جوجه، خورشت‌ها و غذاهای محلی معروف شمال ایران پر شده است. از کباب ترش و چنچه گرفته تا ماهی و میرزاقاسمی، همه با برنج شمالی کته زعفرانی ارائه می‌شوند. قیمت‌ها نسبت به کیفیت و حجم غذاها مناسب بوده و تجربه میزبانی با کیفیت در این رستوران تضمین شده است.

برای مشاهده آدرس دقیق رستوران چاچوق روی لینک گوگل مپ کلیک کنید.

مشخصات رستوران چوچاق:

  • آدرس: استان مازندران، کیلومتر بعد از رویان، به سمت نوشهر، بعد از پل وازیوار، سمت جنگل، رستوران چوچاق.
  • تلفن: 01144650199
  • ساعات کاری: همه روزه از ساعت 12 ظهر تا 6 عصر.
غذاها و فضای داخلی رستوران چوچاق 465846468
طعم لذیذ عذاهای شمالی در رستوران چوچاق

2. رستوران لوتکا لوتوس

رستوران لوتکا لوتوس، یک مقصد مناسب برای تجربه غذاهای لذیذ در فضای باز در شهر رویان است. این رستوران با سه محیط مختلف، از جمله فضای باز، محیط سرپوشیده و محوطه سقف باز، گزینه‌های متنوعی برای نشستن و لذت بردن از غذاها ارائه می‌دهد. فضای باز بیرونی این رستوران با میز و صندلی‌های متنوع و چترهای خاص، یک مکان دلنشین برای ناهار یا شام در هوای آزاد است. همچنین، محیط سرپوشیده با دکوراسیون ساده و منحصربه‌فرد، یک انتخاب عالی برای لحظاتی شاد و دلپذیر است. محوطه سقف باز نیز با میز و صندلی‌های رنگارنگ و فضای سرسبز، تجربه‌ای متفاوت از رستوران‌گردی را ارائه می‌دهد.

منوی رستوران لوتکا لوتوس نیز از انواع غذاهای ایرانی، دریایی و محلی تشکیل شده است. انتخاب‌های متنوع از کباب ترش تا ماهی و دسرهای لذیذ، تنوع غذایی را تضمین می‌کند. همچنین، قیمت‌های مناسب در کنار کیفیت بالا، این رستوران را یک گزینه عالی برای تجربه معنی‌دار در رویان می‌سازد.

برای مشاهده آدرس دقیق رستوران لوتکا لوتوس روی لینک گوگل مپ کلیک کنید.

مشخصات رستوران لوتکا لوتوس:

  • آدرس: استان مازندران، رويان، كيلومتر ۴ به طرف نوشهر، وازيوار، جنب فروشگاه تاتي، ستوران لوتکا لوتوس.
  • تلفن: 01144655786-011 و 01144655787-011
  • ساعات کاری: همه روزه از ساعت ۱۰:۳۰ صبح تا ۲۳:۳۰ شب.
فضای داخلی وبیرونی رستوران لوتکالوتوس 654156889
فضای لوکس و رویایی رستوران لوتکا لوتوس

3. رستوران کته کبابی آذربایجان

رستوران کته کبابی آذربایجان، یک نقطه جذاب در ساحل زیبای رویان برای لذت‌بردن از غذاهای لذیذ در فضای روباز است. این رستوران دو محیط سرپوشیده و روباز دارد که هرکدام با دکوراسیون خاص خود، مناسبی برای تجربه یک مهمانی لذت‌بخش هستند. فضای سرپوشیده با دکور شیک و ساده، جایی است که می‌توانید با خانواده یا دوستان خود از لحظات خوبی بهره‌مند شوید. اما فضای روباز با تخت‌های سنتی و حوض زیبا، یک جاذبه خاص برای نشستن در هوای تازه را فراهم می‌کند. صدای آرام جریان آب از فواره، تجربه‌ای آرامش‌بخش را به ارمغان می‌آورد.

منوی رستوران نیز از غذاهای متنوعی از جمله میرزاقاسمی، جوجه ترش، انواع کباب و دیزی‌های خوشمزه تشکیل شده است. قیمت‌های مناسب در کنار کیفیت بالا این رستوران، تجربه یک وعده غذایی خاص را ارائه می‌دهد.

برای مشاهده آدرس دقیق رستوران کته کبابی آذربایجان روی لینک گوگل مپ کلیک کنید.

مشخصات رستوران کته کبابی آذربایجان:

  • آدرس: استان مازندران، کیلومتر ۳ رویان به نوشهر، وازیوار، جنب شهرک ساحل آبی، رستوران کته کبابی آذربایجان.
  • تلفن: 09351250515
  • ساعات کاری: همه روزه از ساعت ۱۱ صبح تا ۲۳:۴۵ شب.
فضای بیرونیو غذاهای برنجی رستوران کته کبابی آذربایجان 4646485
 تجربه طعم خاص غذاهای شمالی در فضای صمیمانه رستوران کته کبابی آذربایجان

4. رستوران گیل سو

رستوران گیل سو، یک گوهر کوچک در قلب شهر رویان که با فضای خاص و خوش‌آب‌وهوا به شما تجربه‌ای خاص از فرهنگ و غذاهای محلی ارائه می‌دهد. این رستوران دارای دو محیط سرپوشیده و روباز است که هرکدام با زیبایی و جذابیت خود به مهمانان خود خدمت می‌کنند. محیط سرپوشیده با فضای دنج و آرام، جایی است که می‌توانید در کنار دوستان و خانواده از لذت غذاهای محلی نهایی ببرید. اما فضای روباز با تخت‌ها و میزهای گرد حاصل از هنر محلی، یک جاذبه خاص برای نشستن در فضای باز فراهم می‌کند. حوض زیبا و آب‌نما در مرکز فضا، حس آرامش و زیبایی را بیشتر می‌کند. غذاهای رستوران گیل سو با استفاده از مواد اولیه باکیفیت و محلی تهیه می‌شوند. سرو غذاها با شروع با ترشیجات محلی و زیتون پرورده، سپس به غذای اصلی که شامل انواع کباب‌ها و غذاهای محلی است، می‌پردازد.

برای مشاهده آدرس دقیق رستوران گیل سو روی لینک گوگل مپ کلیک کنید.

مشخصات رستوران گیل سو:

  • آدرس: استان مازندران، نوشهر، کیلومتر ۴ رویان به نوشهر، صد متر بعد از پل وازیوار، رستوران گیل سو.
  • تلفن: ۰۱۱-۴۴۶۵۲۶۰۶
  • ساعات کاری: همه روزه از ساعت ۱۲ ظهر تا ۲۴ شب.
فضای دنج و غذاهای محلی رستوران گیل سو 49685485
سفره رنگین غذاهای خوش خوراک در فضای دنج رستوران گیل سو

5. رستوران ادونچر

رستوران ادونچر؛ یک جاذبه منحصر به فرد در رویان که با دکوراسیون خاص و طراحی جالب، تجربه‌ای جذاب از فست‌فود و غذاهای محلی را ارائه می‌دهد. با محیط داخلی و روباز خود، این رستوران توانسته است به یکی از نقاط دیدنی و محبوب شهر تبدیل شود. داخل رستوران ادونچر با دیدن موتورها و دوچرخه‌های کوهستانی آویزان شده از سقف، تصاویر و فرمان خودروهای آفرودی کلاسیک در دیوارها و حتی خودروهای جیپ کروک بسیار قدیمی، شما را به دنیای آفرودسواری می‌برد. حتی در زمینه‌ای که دست‌های خود را بشویید، لاستیک و رینگ یک خودروی آفرودی به جای شیر آب قرار داده شده است. محیط روباز با میزها و صندلی‌های مختلف نیز فضایی دل‌انگیز را برای نشستن در کنار درهای باز رستوران ادونچر فراهم می‌کند. غذاهای متنوع و خوشمزه‌ای که از جمله پیتزاها، همبرگرها و غذاهای سوخاری است، با کیفیت و حجم قابل توجهی ارائه می‌شود.

برای مشاهده آدرس دقیق رستوران ادونچر روی لینک گوگل مپ کلیک کنید.

مشخصات رستوران ادونچر:

  • آدرس: استان مازندران، کیلومتر ۲ رویان به نوشهر، روبروی دوربرگردان بنجکول، رستوران ادونچر.
  • تلفن: ۰۱۱-۴۴۶۵۵۵۵۰
  • ساعات کاری: همه روزه از ساعت ۱۸:۳۰ عصر الی ۲۴ شب.
فضای شیک و لاکچری رستوران ادونچر 49849684
دکوراسیون  شیک و لاکچری رستوران ادونچر

ارسال دیدگاه