معرفی ساحل و روستای خشت سر 🏕️| آدرس 🗺️+ تصاویر📸

1403-02-13
0 دیدگاه
تصویری از نمای روستای خشت سر 463743674368

روستای خشت سر روستایی است که هم به ساحل دریای خزر و هم به جنگل های مازندران متصل بوده که این امر باعث محبوبیت این روستا در بین روستاهای استان مازندران شده است. بسیاری از ایرانیان ترجیح می‌دهند به مناطق شمالی کشور سفر کنند و آنجا را برای سکونت انتخاب کنند. علاوه بر زیبایی‌های طبیعی، دلایل دیگری هم وجود دارد که این مناطق را جذاب می‌کند. به طور مثال، مهمان‌نوازی و خوش‌رویی مردم محلی یکی از دلایل مهمی است که بسیاری از مسافران را به خود جلب می‌کند. روستای خشت سر نیز یکی از جواهرات بکر شمال ایران است که معروف به مهمان‌نوازی و دلپذیری مردمش است. در ادامه، به توضیحات بیشتری درباره این روستا خواهیم پرداخت.

مسیر جاده ای به روستای خشت سر 5287483743
مسیر رسیدن به روستای خشت سر در استان مازندران
روستای ساحلی و جنگلی خشت سر در مازندران 3687487484
روستای خشت سر متصل به ساحل دریای خزر و جنگل های شمالی

روستای خشت سر کجاست؟

در قلب طبیعت آرام و زیبای مازندران، یک روستای خوش‌آب و هوا به نام “خشت‌ سر” قرار دارد. این روستا از دو سوی شمال به سواحل دل‌نشین خزر و از سوی جنوب به جنگل‌های فراوان رشته کوه‌های البرز متصل است. با سکونت در این روستا، شما می‌توانید از زیبایی‌های ساحلی این منطقه و همچنین از آرامش جنگلی اطراف لذت ببرید. این مکان در نزدیکی شهرهای ایزدشهر و اهلم واقع شده است، بنابراین امکانات اساسی شهری نیز در دسترس شماست. با خرید ویلا در سرخرود شما به راحتی می‌توانید از ساحل زیبای این شهر و همچنین دیگر سواحل محمود آباد که در فاصله کمی قرار دارد، بهره‌مند شوید.

مسیر دسترسی:
برای مشاهده‌ی مسیر دقیق ساحل و روستای خشت سر میتوانید با کلیک بر روی عکس زیر، نقشه‌ی گوگل مپ این مکان را مشاهده کنید.

نقشه روستای خشت سر 3874744641
برای مشاهده‌ی نقشه‌ی روستای خشت سر روی عکس کلیک کنید

معرفی روستای خشت سر

مناطق شمالی ایران همواره مقصدی محبوب برای سفر و سکونت بوده‌اند. علاوه بر زیبایی‌های طبیعی فراوان، مهمان‌نوازی و صمیمیت مردم محلی نیز این مناطق را به مقصدی فراتر از یک سفر معمولی تبدیل کرده است. روستای‌ خشت سر، یکی از گوهرهای نهفته در دامنه‌های شمال ایران است که به خاطر مهمان‌نوازی و صمیمیت مردمش شناخته می‌شود. اگر قصد سرمایه‌گذاری در یک ویلا در منطقه‌ای از شمال ایران را دارید، روستای خشت‌ سر یک گزینه عالی است. برخی از خانه‌های این روستا با یک سابقه تاریخی حدود هفتاد ساله می‌توانند گزینه‌های جذابی برای سرمایه‌گذاری و سکونت باشند.

 همچنین، در نزدیکی جاده اصلی روستای خشت‌ سر، امامزاده‌ای زیبا به نام امامزاده فضل وجود دارد که می‌توانید در طول سفر خود به این منطقه، آن را بازدید کنید. روستای خشت‌ سر از لحاظ موقعیت جغرافیایی، بسیار مناسب است. این روستا به فاصله نزدیکی از دریا، جنگل و همچنین شهرهای اصلی واقع شده است که این امر را به یک مکان ایده‌آل برای سکونت و تفریح تبدیل کرده است.

ساخت و ساز در روستای خشت سر 54385748357
خانه سازی و ساخت دامداری در روستای خشت‌ سر
دشت های روستای خشت سر 358743587485
 دشت های بکر روستای خشت‌ سر

ارسال دیدگاه