دستاورد های سرمایه گذاری با خرید ویلا در بیشه کلا

1402-08-07
0 دیدگاه
خرید ویلا در بیشه کلا 05646476543120

چرا خرید ویلا در بیشه کلا ؟ از آنجا که امروزه دیگر هیچ کس به مقوله خرید ویلا در شمال صرفا با دید داشتن مکانی دنج و آرام بخش برای تعطیلات و لذت بردن از ویلای شخصی و آب و هوای مطبوع نگاه نمی کند. بلکه در حال حاضر خرید ویلا در شمال یکی از روش های مهم سرمایه گذاری در شمال برای رسیدن به سود بالا می باشد.

به همین بابت خرید ویلا در منطقه ای بکر و کم تراکم مانند بیشه کلا  یک فعالیت اقتصادی خیلی بزرگی است اما برای اینکه بتوانیم در این فعالیت اقتصادی به سود خوبی برسیم باید در طول این مسیر به تمام عوامل و نتایج آن از همان ابتدای مسیر با دقت توجه کنیم‌. پس با ما همراه باشید تا با اطلاعاتی که در اختیارتان قرار می دهیم به شما ثابت کنیم چرا خرید ویلا در بیشه کلا یک سرمایه گذاری مطمئن و سودمند خواهد بود. اگر به خرید ویلا روستایی در دیگر روستاهای سرخرود علاقه مند هستید می توانید  با مطالعه  مطالب قبلی که  5 ویژگی منحصر به فرد ویلا روستایی در روستای ملاکلا  را روایت کردیم اطلاعات کافی را بدست آورید.

بیشتر بخوانید : روستای بیشه کلا کجاست؟ | آب و هوا | غذای محلی + صنایع دستی

ویلا دوبلکس با نمای رومی دربیشه کلا
ویلا دوبلکس با نمای رومی دربیشه کلا

مقرون به صرفه بودن ویلاهای روستای بیشه کلا

یکی از مهم ترین علت هایی که باعث می شود کسانی که سرمایه مشخصی در دست دارند و فکر سرمایه گذاری بیشه کلا را در سر می پرورانند قیمت به صرفه املاک در بیشه کلا است.  در کنار قیمت ملک و زمین در بیشه کلا و هزینه های جانبی دیگر هم مثل مصالح استفاده شده در ساخت ویلا و دستمزد استادکاران ساختمانی در شمال کشور نسبت به کلان شهرها به صرفه تر خواهد بود.

حیاط گل آرایی شده و سرسبز ویلا در بیشه کلا 64841
حیاط گل آرایی شده و سرسبز ویلا در بیشه کلا

 بهره مندی از بهترین آب و هوا

یکی از مهمترین عواملی که باعث شده سرمایه گذاران زیادی بخصوص از سمت کلان شهرهای بزرگی مثل تهران و کرج جهت سرمایه گذاری در شهر و روستاهای شمال کشور از جمله بیشه کلا ترغیب شوند و آن ها را مشتاق خرید ویلا در بیشه کلا سازد همین بهره مندی از بکرترین آب و هوایی است که در هیچ یک از شهرهای بزرگ نمی توانید از چنین آب و هوایی بهره مند شوید.

هوای پاکیزه، مناظر زیبا و محیطی دنج و آرامش بخش که زندگی در چنین جایی شاید آرزوی همه پایتخت نشین ها باشد. بنابراین افراد دوست دارند در کنار سرمایه گذاری که انجام می دهند با خرید ویلا در بیشه کلا یا خرید آپارتمان در بیشه کلا  فرصت این را داشته باشند که گاهی از آلودگی ها و شلوغی های سرسام آور شهرهای بزرگ فرار کنند و در محیطی آرام لحظات خوبی را در کنار هم تجربه کنند.

آب و هوای مرطوب روستای بیشه کلا در جواردریا
آب و هوای مرطوب روستای بیشه کلا در جوار دریا

جمعیت کم در بیشه کلا  عامل مهمی برای رقابت در ساخت و ساز ویلا

از آنجا که تراکم جمعیت در شهر های بزرگ  بسیار زیاد است، شما هر میزان بودجه ای که برای تبدیل سرمایه خود به ملک در نظر گرفته باشید در کنار ملک شما باز هم ملکی با سرمایه بیشتر و شیک تر ساخته می شود که با توجه به تعداد زیاد خانه ها و سرمایه گذاران از ارزش و اعتبار ملک شما روز به روز کاسته خواهد شد. اما این تراکم در بیشه کلا  نسبت به شهرهای دیگر  خیلی کمتر می باشد و با توجه به موقعیت جغرافیایی ملکی که خریداری می کنید تا مدت ها به عنوان یک سرمایه گران بها باقی می ماند.

پتانسیل بالای توسعه کشاورزی:

روستا بیشه کلا به دلیل داشتن شرایط اقلیمی و خاک مناسب، برای کشاورزی و باغداری پتانسیل بالایی دارند. بنابراین، سرمایه گذاری در این حوزه می تواند بسیار سودآور باشد.

زمین های کشاورزی روستای بیشه کلا 48974874
زمین های کشاورزی روستای بیشه کلا

 جاذبه گردشگری:

مناطق شمال کشور به دلیل زیبایی های طبیعی، فرهنگ و تمدن مردمان، تاریخچه و جاذبه های تفریحی، جذابیت بسیاری برای گردشگران دارند. بنابراین، سرمایه گذاری در صنعت گردشگری و هتلداری در این مناطق می تواند سودآوری بسیار خوبی داشته باشد.

کاهش هزینه ها:

در روستای بیشه کلا همانند دیگر روستاهای شمالی ، هزینه های تولید پایین تر از مناطق دیگر است. به عنوان مثال، هزینه تولید محصولات کشاورزی، باغداری و دامداری در این مناطق کمتر از مناطق شهری است. بنابراین، سرمایه گذاری در این حوزه ها می تواند سودآوری بسیار خوبی داشته باشد.

محصولات باغ داری روستای بیشه کلا
محصولات باغ داری روستای بیشه کلا

حمایت از تولیدات محلی:

سرمایه گذاری در روستاهای شمال کشور، می تواند باعث حمایت از تولیدات محلی و اشتغال زایی در مناطق روستایی شود. در این صورت، مردم محلی درآمد خود را افزایش داده و توسعه اقتصادی منطقه را ایجاد می کنند

 

ارسال دیدگاه