مناطق پرطرفدار برای رهن و اجاره ویلا در حوالی محمودآباد

1401-10-16
0 دیدگاه
رهن و اجاره ویلا 251654512410

آیا تاکنون به فکر رهن و اجاره ویلا در استان مازندران بوده اید؟ استان مازندران مامنی برای مسافران و گردشگران جایی که اغلب افراد تعطیلات تابستانه خود را به گردش وتفریح  در این شهرانتخاب می کنند. اما اگر این بار تصمیم گرفته اید به شهرستان محمودآباد شهر پرآوازه در زمینه گردشگری  سفر کنید و از جاذبه های آن شناختی ندارید  می توانید  در مطالب قبلی که به جاهای دیدنی محمودآباد و معرفی 5 ساحل برتر محمودآباد اشاره کردیم  مراجعه و روزهایی به یاد ماندنی را برای خود رقم بزنید. اما ازمهمترین چالش هایی که در هنگام سفر چند روزه  برای هر مسافری پیش می آید؛ فراهم آوردن مکانی امن با قیمت مناسب  است.  ما در این مطلب سعی داریم تا شما رابهترین ومنطقه محمودآباد برای رهن واجاره ویلا را به شما معرفی نماییم.

خرید ویلا در محمودآباد یا خرید آپارتمان در محمودآباد در کنار رهن و اجاره ویلا در محمودآباد از گزینه های محبوبی بوده که هر سرمایه گذار بزرگی را  به خود جذب می کند.  دلیل این امر هم  زندگی در شهری آرام و دور از هیاهو، قیمت مناسب ویلا در محمودآباد ، نزدیک بودن به دریا، سرمایه گذاری با آینده روشن ، نزدیک بودن به پایتخت، تنوع بالای ویلا (ویلا ساحلی،ویلا جنگلی) و… می باشد.

همجواری پارک ملت در کنار دریای آرام محمودآباد
همجواری پارک ملت در کنار دریای آرام محمودآباد

1.منطقه فریدونکنار

فریدون کنار شهری توریستی در حد فاصل بابلسر و محمود آباد قرار گرفته است. وجود ساحل تمیز و آرامشی که در فضای فریدونکنار حاکم است افراد را ترغیب به سکونت در این منطقه میکند. به همین علت مقصد اصلی بسیاری از افراد شمال نشینی که قصد خرید و اجاره ویلا را دارند، رهن و اجاره ویلا در فریدونکنار  می باشد.از دیگر مزایای زندگی در این شهر نزدیکی به مناطق تفریحی وگردشگری است که میتوانید اوقات فراغت خود را به خوبی سپری کنید.

رهن و اجاره ویلا نوساز با نمای نیمه چوبی در فریدونکنار
رهن و اجاره ویلا نوساز در فریدونکنار

جاذبه های دیدنی فریدونکنار

  • تالاب فریدونکنار
  • بندرگاه
  • تپه های چند هزار ساله فریدونکنار
  • سقاخانه فریدونکنار
  • گورستان های قدیمی
نمایی از تپه های1000 ساله فریدونکنار، تالاب فریدونکنار،گورستان قدیمی، بندرگاه فریدونکنار
 تپه های1000 ساله فریدونکنار، تالاب فریدونکنار،گورستان قدیمی، بندرگاه فریدونکنار

 2.منطقه سرخرود

سرخرود یکی دیگر از شهرهای توریستی گردشگری بین فریدونکنار و محمودآباد می باشد که در استان مازندران واقع شده است. این شهر ساحلی بسیار زیبا با اماکن گردشگری بسیار فراوان یکی از گزینه های انتخابی مسافران برای اجاره ویلا میباشد. حال اگر ساکن شهرهای شمالی هستید نیز میتوانید با رهن و اجاره ویلا در سرخرود، شما هم لذت تفریح در این مناطق را از آن خود کنید.شهر سرخرود به یمن وجود مسافران به یک قطب گردشگری در شمال تبدیل شده و دارای سازه هایی با نمای زیبا و لوکس طراحی شده است که تنوع بالای ساختمان ها دست شما رابرای انتخاب باز گذاشته است.

رهن و اجاره ویلا حیاط دار در سرخرود
رهن و اجاره ویلا لوکس در سرخرود

جاذبه های دیدنی سرخرود

پیست اسکیت سرخرود، تالاب سرخرود، رودخانه هراز، تورسر سرخرود 74558
پیست اسکیت سرخرود، تالاب سرخرود، رودخانه هراز، تورسر سرخرود

3.منطقه ملاکلا 

ملا کلا روستایی با فاصله ی 5 کیلومتر از سرخرود و18 کیلومتری از محمودآباد و منطقه ای عالی برای رهن و اجاره ویلا می باشد. این روستا به دلیل وجود جاذبه های دیدنی چون آب بندان های متعدد، تنوع ویلا با قیمت مقرون به صرفه همچنین دسترسی بسیار عالی به شهرهای محمودآباد و سرخرود سبب شده تا یکی از پیشنهادهای طلایی مشاورین املاک به مستاجران، رهن و اجاره ویلا در ملاکلا باشد .

رهن واجاره ویلا با نمای سنگی در ملاکلا 65165
رهن و اجاره ویلا با نمای سنگی در ملاکلا

 هنگام خرید یا رهن و اجاره ویلا به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

  • بودجه تان را مشخص کنید
  • هدفتان را تعیین کنید. (هدفتان سکونت است یا سرمایه گذاری)
  • چه نوع ویلایی مدنظر شماست.
  • آب‌وهوا
  • دسترسی به شهر های اطراف وامکانات رفاهی
  • کیفیت ساخت
  • امنیت ویلا

 

ارسال دیدگاه