در سرخرود کجا ویلای ارزان قیمت بخریم؟| مقایسه قیمت ویلاهای سرخرود

1402-02-29
0 دیدگاه
معماری و محوطه سازی زیبای ویلا در سرخرود 5421222

سرخرود یکی از شهرهای استان مازندران ایران می‌باشد. این شهر مرکز بخش سرخرود در شهرستان محمودآباد واقع شده است. تعداد جمعیت بومی این شهر حدوداً 12 هزار نفر است.

شهر سرخرود که در فاصله ۶ کیلومتری غرب فریدونکنار و ۱۵ کیلومتری محمودآباد واقع شده است؛ در کنار دریای خزر و در انتهای مسیر رودخانه هراز به دریای خزر قرار دارد.

بدون شک، یکی از جاذبه‌های ساحلی برجسته در شهر سرخرود و تمامی شهرهای شمالی، ساحل زیبای دریای خزر است. استفاده از چشم‌انداز ساحلی می‌تواند انگیزه‌ای اصلی برای خرید ویلا در سرخرود باشد. شهر سرخرود با داشتن ساحل شنی بسیار وسیع، بهترین مناظر طبیعی را برای شما به ارمغان می‌آورد. همچنین، فعالیت‌های ماهیگیری و تور کشی در این ساحل بسیار دیدنی هستند. به طور کلی، شهر سرخرود به دلیل داشتن ساحلی تمیز و بی‌نهایت، محبوبیت بسیار زیادی دارد.

جمعیت شهر سرخرود :

جمعیت بومی این شهر حدوداً 12 هزار نفر است.

نماییز شهر سرخرود 5666566346
نمایی از شهر سرخرود

در سرخرود کجا ویلا بخریم ؟

باید اطلاع داشته باشید ساحل شمالی سرخرود، منطقه توریستی با ویلاها و آپارتمان‌های لوکس است، و ضلع جنوبی آن بافت بومی و محلی دارد. اگر دارای مقدار مناسبی پول هستید، خط ساحل، خیابان‌های بوستان و گلستان بهترین گزینه برای شما خواهد بود. در صورتی که منابع مالی محدودتری برای خرید ویلا در نظر دارید، پیشنهاد می‌دهیم ضلع جنوبی را برای خرید ویلا در سرخرود در نظر بگیرید.

ویلا در سرخرود 5421222
محوطه سای زیبای ویلا درسرخرود

ویلا های ارزان قیمت سرخرود کجاست؟

برای خرید ویلاهای ارزان قیمت در سرخرود در قسمت جنوبی شهر که به آمل می‌رسد و روستاهای متعددی در آن وجود دارد، قیمت ویلای‌ها ارزان‌تر است. دلیل ارزانی قیمت ویلاهای سرخرود در این قسمت، فاصله بیشتری از دریا، وجود بافت بومی و منطقه‌ای کمتر توسعه یافته است.

مناطق ویلاهای ارزان سرخرود:

قسمت جنوبی شهر به سمت آمل

ویلا در سرخرود و حیاط باغچه دار 14221555
حیاط باغچه کاری شده ی ویلا درسرخرود

ویلا های گران قیمت سرخرود کجاست؟

ویلای لوکس و گران قیمت را می‌توان در ضلع شمال جاده و منطقه ساحلی سرخرود، به ویژه مناطق خط دریا و گلشهر درون شهرک، به صورت مستقیم مشاهده کرد. با این حال، باید توجه داشت که خرید ویلا گران قیمت و لوکس ، به دلیل ارزش بالا و کیفیت ساخت برتر، چالش‌هایی را برای خریدار به همراه دارد.

مناطق ویلاهای گران و لوکس سرخرود:

ضلع شمال جاده و منطقه ساحلی سرخرود، به ویژه مناطق خط دریا و گلشهر درون شهرک

ویلای دوبلکس لوکس استخر دار 542150469857
نورپردازی و محوطه سازی ویلا لوکس استخر دار

ارسال دیدگاه