معرفی کامل شهرک ساحلی خانه دریا | امکانات + مشخصات ویلاها و عکس

1402-03-04
0 دیدگاه
ویلا شهرک خانه دریا با محوطه ی سرسبز 4879562132

شهرک ویلایی خانه دریا یکی از شهرک‌های معروف و محبوب در منطقه شمال برای خرید ویلا است. این شهرک با قواره‌های بزرگ و شماره‌بندی آن‌ها، به همراه نقشه‌های دقیق، از سبک معماری خاصی برخوردار است که در ساخت و چیدمان ویلای‌ها در این شهرک به کار رفته است.  با ما همراه شوید تا در بخشی تخصصی و جامع، ویژگی‌ها، امکانات و تاریخچه شهرک خانه دریا را بررسی کنیم. این مطلب شامل معرفی، نقد و بررسی جزئیات مختلف این شهرک است و شما می‌توانید از تماشای نمای جذاب قسمت‌های مختلف شهرک لذت ببرید.

بیشتر بخوانید: برای آشنایی کامل با شهرک خانه دریا روی لینک مربوطه کلیک کنید.

ویلا دو طبقه با محوطه سازی سرسبز 54857956231
ویلای دو طبقه با محوطه ی سرسبز و خیره کننده

 آدرس شهرک ساحلی خانه دریا

شهرک ساحلی خانه دریا در مسیر شهرمحمودآباد به سمت سرخرود، در فاصله 11 کیلومتری قرار دارد.

لوکیشن شهرک خانه دریا 4521325588
برای دسترسی دقیق به آدرس شهرک خانه دریا روی نقشه کلیک کنید

امکانات شهرک ساحلی خانه دریا

شهرک خانه دریا برخوردار از زیباترین ویلاها به لحاظ معماری و دکوراسیون داخلی است. محوطه‌های ویلاها نیز بسیار زیبا طراحی شده اند. خیابان‌های اصلی که به ساحل می‌رسند، مناظر زیبا و پوشش گیاهی با درختان بلند دارند. از جمله امکانات مهم ویلاها، سیستم تهویه و امنیت بوده و همچنین خیابان‌های شهرک دارای کانکس نگهبانی می‌باشند. این موارد همگی بخشی از امکانات مهم این شهرک هستند.

  • خیابان های منتهی  به شنا اختصاصی در شهرک خانه دریا:امکان آفتاب‌گرفتن و شنا کردن برای آقایان در انتهای خیابان ششم و برای خانم ها انتهای خیابان هفدهم در دسترس میباشد.
  • امکانات شهرک ساحلی خانه دریا :سیستم تهویه، امنیت، کانکس نگهبانی، پلاژی برای آفتاب‌گرفتن، ساحل اختصاصی، تجهیزات نجات غریق، ۳ کیلومتر نوار ساحلی، استخر مشترک،وجود ۴ رستوران
ساحل اختصاصی برای شنا کردن 222152458795
دریای آبی بی‌انتها و آرامشی فراوان، مکانی خیره‌کننده و دل‌نشین

متراژ واحد های شهرک ساحلی خانه دریا

در شهرک “خانه دریا” مازندران، بیش از ۱۴۰۰ واحد ملک وجود دارد و بیش از ۱۰۰۰ آپارتمان به تدریج در آن ساخته شده است.میزان متراژ می‌تواند بین ۶۰۰ تا ۱۴۰۰ متر متغیر باشد.

متراژ واحدهای شهرک ساحلی خانه دریا :

بین ۶۰۰ تا ۱۴۰۰ متر

ویلا ی شهرک دریا خانه با محوطه ی سرسبز 5897642130
خانه ویلایی با محوطه سرسبز و درخت کاری شده

مشخصات ویلاهای شهرک ساحلی خانه دریا

این شهرک ویلایی فوق‌العاده زیبا و فراگیر، تعداد زیادی ویلا با طراحی کف خواب و ویلاهای آپارتمانی را در خود جای داده است. معماری تمام ویلاها، بدون تفاوت بین ویلاهای ساخته شده در چند دهه گذشته و ویلاهای نوساز، از طرح‌های استثنایی الهام گرفته شده‌اند.

مشخصات شهرک ساحلی خانه دریا :

ویلا با طراحی کف خواب، ویلاهای آپارتمانی، حفظ نظم و ترتیب مناسب

ویلا های منظم شهرک خانه دریا 45126358754
قرارگیری ویلاهای ساخته شده با نظم و ترتیب در کنار یکدیگر

متراژ قواره های زمین شهرک ساحلی خانه دریا

در شهرک “خانه دریا”مازندران، متراژ قواره‌های زمین مختلفی وجود دارد. میزان متراژ می‌تواند بین ۶۰۰ تا ۱۴۰۰ متر متغیر باشد. در برخی موارد، قواره زمین محدودتر است و متراژ آن از ۶۰۰ متر آغاز می‌شود و می‌تواند به مقادیر ۶۵۰، ۷۵۰ و ۹۰۰ متر تغییر کند. قواره‌های زمین متوسط در این شهرک دارای متراژی بین ۶۰۰ تا ۱۰۰۰ متر هستند.

متراژ قواره های زمین شهرک ساحلی خانه دریا :

میزان متراژ می‌تواند بین ۶۰۰ تا ۱۴۰۰ متر متغیر باشد

زمین های مسکونی خانه دریا 45879521325
زمین های سرسبز در بافت شهرک خانه دریا

امنیت شهرک ساحلی خانه دریا

یکی از مزایای برجسته شهرک “خانه دریا”، امنیت بالای آن است که برای بسیاری از مالکان ویلاها اهمیت دارد. تیم امنیتی حرفه‌ای شامل حدود ۱۲۰ نفر در این شهرک فعالیت می‌کند. این نیروهای آموزش‌دیده به صورت سه شیفت متناوب، نظارت و کنترل مناطق مختلف شهرک را بر عهده دارند.

ورودی شهرک خانه دریا 458754213255
 برقراری امنیت با نگهبانی 24 ساعته ورودی شهرک خانه دریا

محوطه سازی شهرک ساحلی خانه دریا

شهرک “خانه دریا” به وسعت بزرگی گسترش یافته است و از این رو می‌توان پیش‌بینی کرد که دارای تعداد زیادی معابر فرعی است. این شهرک شامل دو خیابان اصلی و 100 خیابان فرعی می‌باشد. در سرتاسر محوطه شهرک، می‌توانید بهترین طرح‌های فضای سبز و باغ‌سازی متنوع را مشاهده کنید. درختان بالغ و قدیمی در تمام نقاط شهرک به چشم می‌خورند.

ارسال دیدگاه