چرا خرید زمین در سرخرود مورد توجه بیشتر متخصصین سرمایه گذاری است؟

1401-10-20
0 دیدگاه

خرید زمین در سرخرود در کنار خرید ویلا در سرخرود و خرید برج ساحلی در سرخرود  از گزینه های پرطرفداری است که خریداران را به سود های کلانی نیز می رساند.از همین رو سرمایه گذاران بزرگ با قرار دادن سرمایه های خود در این راه در طولانی مدت به چند برابر آن نیز دست پیدا می کنند. در مطلب قبلی به این نکته که خرید زمین یکی از فرصت های افزایش ارزش سرمایه میباشد اشاره کردیم در این مطلب نیز  سعی داریم تا شما را با مزایا خرید زمین در سرخرود نیز آشنا نماییم.

خرید زمین با هدف ساخت ملک مسکونی
خرید زمین با هدف ساخت ملک مسکونی

 

 چرا خرید زمین در سرخرود پرسود است؟

شهر سرخرود به دلیل جاذبه های گردشگری که دارد، طرفداران زیادی را دارد. در طول سال افراد زیادی به این شهر سفر می کنند و در همین سفرها عده ای علاقمند می شود که به فعالیتی در این شهر بپردازند. سرخرود از نظر داشتن زمین بسیار مورد توجه قرار گرفته است و شما میتوانید زمین های مناسبی را دراین شهر برای خود خریداری کنید. هدف از خرید زمین در سرخرود مختلف است و افراد با هدفی که در ذهن دارند ، برنامه ریزی می کنند و زمین مورد نظر خود را خریداری می کنند.

دسته ای از افراد با خرید زمین در این شهر ، قصد دارند که بعد از آن ویلایی را در آن بسازند و یا برای خود نگه دارند و یا به فروش برسانند و از فروش آن سود کنند. حتی اگر درسال های آتی هم نتوانستید سرمایه کافی را برای ساخت ویلا  جمع کنید می توانید با مشارکت در ساخت  صاحب ویلایی لوکس در سرخرود شوید.

اما عده ای از افراد با هدف کشاورزی اقدام به خرید زمین در سرخرود می کنند و با خرید زمین آن را تبدیل به محلی می کنند که محصولات کشاورزی در آن بکارند و ار این طریق کسب درآمد کنند. عده ای دیگر کار خاصی را با زمین خود انجام ندهند. آنان بعد از خرید زمین در سرخرود با آن هیچ کاری انجام ندهند و زمین را همینطور نگه می دارند تا پس از سالها به ارزش آن اضافه شود وبا قیمت بیشتر از سرمایه خود به فروش برسانند.

با خرید زمین در سرخرودهم میتوانید ویلایی بسازید برای خرید و فروش وهم میتوانید به کشاورزی در آن بپردازید یا زمین را کنار بگذارید تا با گذشت چند سال به ارزش و قیمت آن افزوده شود.

سرمایه گذاری پرسود با خرید زمین در سرخرود418415458
سرمایه گذاری پرسود با خرید زمین در سرخرود

انواع کاربری زمین

سرخرود به دلیل واقع شدن در نزدیکی دریا و طبیعت زیبا، یکی از مناطقی است که جذابیت زیادی برای سرمایه‌گذاری در حوزه املاک و مستغلات دارد. این منطقه از نظر کاربری‌های زمینی، امکانات و منظره طبیعی دارای ظرفیت بالایی است. در ادامه، به بررسی انواع کاربری‌های زمینی در سرخرود پرداخته می‌شود:

  1. کاربری مسکونی: خرید زمین برای ساخت و ساز منزل در سرخرود، به دلیل طبیعت زیبا، امکانات شهری و دریایی و همچنین قیمت مناسب، جذابیت زیادی دارد. این کاربری می‌تواند شامل ساخت و ساز ویلایی، آپارتمان‌های تفریحی و مسکونی و … باشد.
  2. کاربری تجاری: سرخرود به دلیل داشتن امکانات تفریحی، هتل‌ها، رستوران‌ها و …، جذابیت زیادی برای کسب و کارهای تجاری دارد. بنابراین، خرید زمین برای این کاربری، شامل ساخت و ساز هتل، رستوران، مراکز خرید و … است.
  3. کاربری صنعتی: با توجه به اینکه سرخرود در نزدیکی شهرستان‌های صنعتی قرار دارد، خرید زمین برای ایجاد واحدهای صنعتی و کارخانه‌ها، جذابیت زیادی دارد.
  4. کاربری تفریحی: سرخرود به دلیل وجود دریا، امکانات تفریحی و طبیعت زیبا، برای سرمایه‌گذاری در حوزه تفریحی و گردشگری جذابیت بسیاری دارد. خرید زمین برای ایجاد هتل‌های تفریحی، پارک‌های آبی، مراکز تفریحی و … از جمله کاربری‌های آن محسوب میشود.

کاربری تجاری و تفریحی از پرسود ترین کاربری های زمین در سرخرود میباشد.

رویای ساخت ملک مسکونی در زمین های سرخرود
رویای ساخت ملک مسکونی در زمین های سرخرود

مزایای خرید زمین چیست ؟

1- امکان حداکثر استفاده؛ بهترین کاربرد؛ شانس عالی برای پیشرفت

به طور کل یکی از بزرگترین مزایای خرید زمین در شمال به خصوص در سرخرود  این است که ملک شما آزاد و در اختیار شما است. همچنین نوع کاربری زمین خود را می‌توانید انتخاب کنید و حتی اگر یک انتخاب حرفه‌ای داشته باشید، شانس بسیار عالی برای پیشرفت‌های آینده برای شما فراهم است.

2- حق مالکیت مستقیم

زمین مستقل یک دارایی ملموس است که هیچگاه حق مالکیت آن از بین‌ نمی‌رود. از طرف دیگر اگر بخواهیم از جنبه سرمایه‌گذاری یا دارایی مالی به این قضیه نگاه کنیم می‌توان گفت حق مالکیت مستقیم زمین می‌تواند یک سند معتبر باشد تا مالک زمین بتواند با استفاده از آن وام بانکی دریافت کنند.

3- هزینه‌های کمتر؛ نگهداری کمتر

خرید زمین در شمال به نگهداری کمتری نیاز دارد. زمین‌های خالی که هنوز هیچ استفاده تجاری و کاربردی از آن‌ها نشده است از نظر بازرسی یا هزینه‌های جانبی، بسیار مقرون به صرفه هستند.

 

زمین های خاکی آماده ساخت ویلا
زمین های خاکی آماده ساخت ویلا

ویژگی زمین های سرخرود

  • امکانات بالای رفاهی و تفریحی سرخرود
  • وجود قواره های متعدد زمین
  • تنوع کاربری های زمین
  • جاذبه های طبیعی و گردشگری
  • دسترسی عالی به شهرهای اطراف
  • فاصله کم با پایتخت
  • رشد صعودی ارزش املاک
  • زمین حاصل خیز
  • وجود دریا و جنگل
  • آب وهوای بسیار مطبوع
  • امنیت بالای شهر

ارسال دیدگاه