برج های مسکونی شهر ساحلی سرخرود | مشخصات | امکانات

1402-12-10
0 دیدگاه
نمای سنگی کلاسبک برج نیلی پالاس سرخرود 84646851120

خرید برج ساحلی در سرخرود به عنوان یک فرصت سرمایه‌گذاری بلندمدت و بسیار سودمند برای سرمایه‌گذاران محسوب می‌شود. روستاهای سرخرود بسیارند و در امتداد جاده آمل به سمت این شهر واقع شده‌اند، هرکدام به عنوان مقاصدی برای سرمایه‌گذاری و خدمات به مسافران محسوب می‌شوند. البته باید اضافه نمود که شهر سرخرود به دلیل داشتن تفریحات دریایی، گردشگری، رستوران ها و… از جمله شهرهای توریستی و میهمان نواز شمالی است .


خرید برج ساحلی در سرخرود، سرمایه گذاری برای آینده شما

آیا تاکنون به این موضوع فکر کرده‌اید که سرمایه‌گذاری خرید برج ساحلی در سرخرود از چه مزایایی برخوردار است؟ در حال حاضر، بسیاری از افراد به جای پس‌انداز در بانک‌ها یا خرید طلای گرانقیمت به منظور حفظ ارزش پول، به سمت سرمایه‌گذاری در زمینه املاک و مستغلات می‌روند. آپارتمان‌های ساحلی در سرخرود از جمله گزینه‌هایی هستند که افراد به منظور سرمایه‌گذاری به آنها روی می‌دهند. این انتخاب به دلیل داشتن سواحل با امکانات تفریحی، دسترسی آسان به مراکز گردشگری، فروشگاه‌ها، مراکز خرید، رستوران‌ها و سایر امکانات گردشگری، بسیار سودآور و مناسب در چندین سال آینده است.

آپارتمان‌های ساحلی لوکسی که در سواحل سرخرود ساخته می‌شوند، بهترین معماری و زیبایی در دکوراسیون را دارند. به همین دلیل هرگز از ارزش آنها کاسته نمی‌شود و همیشه سبب جذب افراد برای خرید می‌شوند. مشاوران حرفه‌ای املاک ناوان، خرید انواع برج‌های ساحلی در سرخرود را به تمام افرادی که به دنبال سرمایه‌گذاری در شمال هستند، پیشنهاد می‌کنند. با توجه به سودهای قابل توجهی که از این نوع سرمایه‌گذاری برای سرمایه‌گذاران به دست می‌آید، نمی‌توان از تأثیر مثبت این اقدام در سرخرود بر روی سبک زندگی و افزایش سرمایه اولیه غفلت کرد.


چرا سرمایه گذاری در سرخرود؟

بدون شک، امتیاز داشتن یک واحد آپارتمان دنج در زیباترین منطقه، آرزوی دورا دوری نیست. اما بدست آوردن چنین خواسته‌ای، کار آسانی نیز نخواهد بود. صرفاً هزینه‌های بالا برای خرید آپارتمان یا ویلا در بهترین لوکیشن شمال و در دل منطقه‌ای دنج، بی ارزش نخواهد بود ولی زندگی آرام و آرامش‌ بخش را برایتان به ارمغان می‌آورد. بیایید نگاهی به شهر سرخرود، یک شهر ساحلی لوکس و زیبا بیندازیم، زمانی که دلایل بسیاری وجود دارد که شما را به این شهر رویایی جلب کند. امروزه، ارزش خرید زمین‌ در سرخرود به شدت افزایش یافته است و بنابراین سرمایه‌گذاری در این منطقه نه تنها بر ارزش ملک شما افزوده خواهد شد، بلکه سودآوری زیادی را نیز به دنبال خواهد داشت. برای رسیدن به یک سرمایه‌گذاری موفق، توصیه می‌شود با مشاوران املاک حرفه‌ای منطقه سرخرود مشورت نمایید.

اگر از دسته افرادی می باشید که به شنا، اسکی سواری یا قدم‌ زدن در سواحل علاقمند هستید و لذت می‌برید از صدای امواج دریا که به صخره‌های شمالی می‌زنند، برج‌های ساحلی در سرخرود انتخاب مناسبی به نظر می‌رسد. این برج‌ها نزدیک به ساحل واقع شده و به شما بهترین منظره را برای تماشا فراهم می‌آورند. تماشای این زیبایی‌ها و استشمام بوی دریا، آرامشی غیرقابل توصیف را برای شما به ارمغان می‌آورد. در روزهای گرم سال هم می‌توانید از نور خورشید بهره‌مند شده و شادابی و نشاط را تجربه کنید.

برج در ساحل شهر سرخرود 685415313
برج باصلابت و فول امکانات در ساحل شهر سرخرود

موقعیت های منحصر به فرد اقتصادی در سرخرود

سرخرود، یک شهر ساحلی واقع در استان مازندران، با موقعیت‌های سرمایه‌گذاری و اقتصادی فراوان است. این موقعیت‌های اقتصادی بر اساس توریسم و گردشگری در این منطقه شکل می‌گیرند.  با توجه به اینکه سرخرود به عنوان یک مقصد پر تردد برای گردشگران خارجی و داخلی محسوب می‌شود، زبانزد خاص و عام شده است. وجود هتل‌ها و برج‌های ساحلی و لوکس در این منطقه، شهر را به یک مقصد لوکس و با شیوه زندگی مترف تبدیل کرده است. در نتیجه، سرخرود با طبیعت بکر و زیبا، فعالیت‌های توریستی و تنوع اقتصادی، یک مکان جذاب و پرطرفدار برای سرمایه‌گذاری است. این شهر با جذابیت‌های خود، فرصت‌های اقتصادی بسیاری را برای توسعه صنعت گردشگری و خدمات مرتبط با آن ایجاد کرده است.


نقش مشاوره املاک در سرمایه گذاری در شمال

در بیشتر مواقع افرادی که سرمایه گذاری در شمال را برمیگزیند دچار تردید خواهند شد که آیا اقدام به خرید نمایند یا خیر! اینجاست که وجود مشاوره املاک حرفه ای در سرخرود می تواند شما را در مسیر سرمایه گذاری راهنمایی نماید. هنگامی که شما از طریق یک مشاوره املاک پا به مرحله سرمایه گذاری می گذارید، دیگر نگران رعایت نکات مهم انعقاد قرارداد نخواهید بود چرا که مشاوره املاک موردنظر تمامی موارد را شناخته و شما را راهنمایی می نماید. یافتن مشاور املاکی که سابقه کاری بالا و موفقی داشته باشد کار چندان سختی نیست اما باید حواستان را جمع کنید تا گیر افراد سودجود و نامعتبر نیافتید. تیم مشاوره حقوقی املاک ناوان می‌تواند شما را در این راستا راهنمایی نماید و با دارا بودن سابقه چندین ساله در زمینه خرید و فروش املاک در سرخرود و اطراف شما را صاحب سرمایه ای عظیم نماید.

نمای بیرونی برج ساحلی در شهر سرخرود 648152536152
نمای سنگی برج ساحلی سرخرود در عرش آسمان ها

برج های مسکونی سرخرود

چندین سال است که بازار خرید و فروش واحدهای مسکونی در برج‌های سرخرود پویا بوده و جذابیت بسیاری برای سرمایه‌گذاران و خریداران داشته است. ظاهر شیک و لوکس و امکانات فراوان، این برج‌ها را به گزینه‌هایی مناسب با هر بودجه‌ای تبدیل کرده‌اند. شما قادر خواهید بود با توجه به سلیقه خود، یکی از واحدهای این ساختمان را برای سرمایه‌گذاری انتخاب کنید. در این بخش، معروف‌ ترین برج‌های سرخرود را به شما معرفی خواهیم کرد.

  1. برج فروزان 
  2. برج پیام 4
  3. برج موج
  4. برج ساحلی نور
  5. برج آرال
  6. برج سفید
  7. برج اسپادانا
  8. برج نیلی پلاس

1. برج پیام 4 

با توجه به بالا بودن تقاضا خرید و فروش واحدهای برج‌های مسکونی در سرخرود، برج پیام ۴ با ۱۵ طبقه و ویژگی‌های منحصر به فرد، به عنوان یک گزینه لوکس برای زندگی و سرمایه‌گذاری در استان مازندران ظاهر شده است. این ساختمان با طراحی جذاب و ۲ واحد ۱۸۰ متری دوخوابه و ۱ واحد ۲۷۰ متری سه‌ خوابه، انعطاف بالایی را در انتخاب مسکن برای ساکنان ارائه می‌دهد.

مشخصات برج پیام 4

دارای 15 طبقه که 13 طبقه 2 واحد میباشد.


2. برج فول امکانات فروزان 

برج ساحلی فروزان در شهر سرخرود با مساحت ۳۴۰۰ متر مربع، ۲۵ طبقه به شرح زیر است:

۲۲ طبقه مسکونی، ۱ طبقه پنت هاوس، ۱ طبقه پارکینگ و ۱ طبقه لابی. این برج با ۶۰ متر فاصله تا حریم دریا قرار دارد و چشم انداز آن به شمال دریا و جنوب جنگل است. با ۳ بلوک متصل، ۶ آسانسور و ۳ راه پله، این برج دارای ۲۴۰ متر فضای لابی است.

امکانات برج فروزان سرخرود

لوله کشی اسپیلت،  سیستم گرمایشی و سرمایشی، امنیت بالا، محوطه سازی شیک و…

تراوش آب از آب نماهای در ورودی برج فروزان
 برج فروزان، نمادی از زیبایی و شکوه در قلب سرخرود  

3. برج نیلی پلاس

برج نیلی پلاس، یک انتخاب بی‌نظیر در منطقه سرخرود، در موقعیتی استثنایی و خاص واقع شده است. با فاصله کمتر از ۲۰۰ متر تا ساحل دریا، این برج به ساکنان خود امکان دسترسی آسان به تمامی امتیازات زندگی در نزدیکی دریا را می‌دهد. نمای سفید و درخشان این برج، آن را به عنوان یک آثار هنری مدرن متمایز می‌سازد. واقع شدن در بلوار دریا و از پلاک اول ساحل، ساکنان برج نیلی پلاس را به سهولت به ساحل، فضاهای تفریحی ساحلی و رستوران‌های اطراف متصل می‌کند. با طراحی زیبا، مکان برتر و امکانات کامل، برج نیلی پلاس یک فرصت استثنایی برای زندگی لوکس و آرام در نزدیکی دریاست.

نمای سنگی کلاسبک برج نیلی پالاس سرخرود 84646851120
درهم آمیختگی معماری مدرن نمای سنگی در برج نیلی پلاس سرخرود

4. برج ساحلی نور

برج ساحلی نور با ۲۲ طبقه و جمعا ۸۰ واحد آپارتمان، انتخابی مناسب با مشخصات منحصر به فرد است. این برج شامل ۴۰ واحد با ۲ اتاق خواب و مساحت حدود ۱۳۰ متر مربع و ۴۰ واحد با ۳ اتاق خواب و مساحت حدود ۱۶۵ متر مربع می‌باشد. همچنین، در طبقات ۲۱ و ۲۲ دو واحد پنت هاوس با مساحت ۵۰۰ متر مربع و تراس ۵۰ متر مربع وجود دارد. این برج با تنوع واحدهای آپارتمانی و پنت هاوس‌های لوکس، مناظر زیبای دریا و اطراف شهر را از طبقات بالا به ساکنان ارائه می‌دهد. اگر به دنبال خرید آپارتمان در سرخرود هستید، پیشنهاد می‌شود برج ساحلی نور را در اولویت سرمایه‌گذاری خود قرار دهید.

نمای بیرونی سنگی برج ساحلی نور 545515145
رخ نمایی نمای خارجی برج باشکوه و لاکچری نور

5. برج ساحلی اسپادانا

برج ساحلی اسپادانا، در مکانی بی‌نظیر در استان مازندران قرار دارد. این بنا در بلوار دریای سرخرود (سه نبش) و خیابان بوستان شرقی در حوالی شهرک دریا واقع شده است، این جایگاه فراهم‌آور برای دسترسی به ساحل و خدمات شهری، محیطی زیبا و مدرن را به ساکنان ارائه می‌دهد. برج ساحلی اسپادانا، یک انتخاب عالی برای زندگی با نزدیکی به دریا و امکانات شهری مدرن است.


6. برج آرال

برج‌های آرال در سرخرود در استان مازندران واقع شده‌اند و به عنوان یک پروژه مسکونی جذاب و کارآمد شناخته می‌شوند. با توجه به اینکه پروژه به صورت چند فاز اجرا شده است، هر یک از برج‌ها با شماره‌گذاری منحصر به فرد از 1 تا 18 مشخص شده‌اند. مساحت کل زمین برج حدوداً 3400 متر مربع است و این برج 25 طبقه مسکونی دارد. همچنین، برج کلیتی بالغ بر 28 طبقه دارد و شامل 160 واحد پارکینگ و انباری اختصاصی برای ساکنین می‌باشد.

مشخصات برج آرال:

مساحت کل زمین برج حدوداً 3400 متر مربع است و این برج 28 طبقه ای که 2 طبقه آن مسکونی میباشدشامل 160 واحد پارکینگ و انباری اختصاصی، آپارتمان‌های با مساحت 130 تا 260 متر مربع و پنت‌هاوس‌های با مساحت 550 متر میباشد.

برج آرال 8، نمادی از بلندی و نوآوری که با فرم‌های هنری خمیده خود، چشمان هر بیننده را مسحور می‌کند.
“برج آرال 8، نمادی از بلندی و نوآوری که چشمان هر بیننده را مسحور می‌کند”

7. برج سفید

برج سفید سرخرود، زیباترین برج مسکونی در مازندران واقع در خیابان گلشهر و متصل به بوستان غربی، در موقعیتی استراتژیک واقع شده است. این برج ارتباط آسان با مراکز درمانی، امکانات شهری، رستوران‌ها، مراکز خرید و فروشگاه‌ها را فراهم می‌کند. همچنین، بهترین مراکز خدماتی و مواد غذایی در فاصله کمتر از چند ده متری این برج قرار دارند. فاصله آن نیز حدود 5 کیلومتر از شهرک‌های خزرشهر، خانه دریا و دریاکنار است.
برج سفید سرخرود دارای 28 طبقه است که 3 طبقه به مشاعات و 25 طبقه به واحدهای مسکونی اختصاص دارد. واحدهای مسکونی این برج شامل واحدهای 190 متری و 3 خوابه در طبقات غربی، واحدهای 145 متری و 2 خوابه در طبقات شرقی و واحدهای 105 متری و 2 خوابه در سایر طبقات می‌باشند. با مساحت زمین 16000 متر مربع و متراژ زیربنای مسکونی 11000 متر مربع، این برج با بهترین محوطه‌سازی و طراحی فضای سبز اطراف، جذابیت و لوکسی بی‌نظیری را به ارمغان می‌آورد.

مشخصات واحد های برج سفید سرخرود

  • واحدهای 190 متری و 3 خوابه در طبقات غربی
  • واحدهای 145 متری و 2 خوابه در طبقات شرقی
  • واحدهای 105 متری و 2 خوابه در سایر طبقات
برج سفید با طراحی ساده و هماهنگی هارمونیک خطوط، به نمادی از آرامش و زیبایی تبدیل شده است.
 برج سفید با طراحی ساده و هماهنگی هارمونیک خطوط، به نمادی از آرامش و زیبایی تبدیل شده است 

8. برج موج

برج موج، یک ساختمان بزرگ با خصوصیات استثنایی است که بر روی زمینی به مساحت ۳۰۰۰ متر مربع قرار دارد و از ۲۰ طبقه تشکیل شده است. هر طبقه دارای دو واحد با متراژهای ۱۳۵ و ۱۸۵ متر مربع است. موقعیت مکانی این برج به ساکنان امکان دسترسی آسان به تمامی نقاط شهر را فراهم می‌کند و هر طبقه دارای دو لاین آسانسور اختصاصی است. واحدهای برج موج با انتخاب بین واحدهای ۱۸۵ متری با ۳ اتاق خواب و واحدهای ۱۳۵ متری با ۲ اتاق خواب، تنوع زیادی را برای ساکنان ارائه می‌دهند.

نمای بیرونی برج موج در شهر سرخرود 5425452475
ساختمان بلند و مستحکم برج ساحلی موج در نزدیکی ساحل سرخرود

مزایای خرید برج ساحلی در سرخرود

بی شک دانستید که خرید آپارتمان های ساحلی در سرخرود تا چه اندازه مورد استقبال و توجه افراد بسیاری قرار گرفته است ،اما سوالی که اینجا ایجاد می شود  این است که علت این همه توجه و استقبال چیست؟ در ادامه می خواهیم تمامی مزایای این سرمایه گذاری بزرگ را بررسی نماییم. خرید برج ساحلی در سرخرود با دید کامل رو به دریا، رویای خیلی از ما می باشد، شمال ایران به دلیل همجواری با سواحل دریای خزر ، امکان تحقق این رویا را برای ما فراهم آورده است.

برج های ساحلی به دلیل ساخته شدن در نوار ساحلی دارای ویوی رو به دریا می باشند،با توجه به ویژگی های توریستی و زیبایی های شهر سرخرود، خرید برج ساحلی در سرخرود سرمایه گذاری و امتیازی ویژه به حساب می آید. سرخرود همچنین از یک سو زیباهایی دریای خزر را در بر گرفته است و همچنین امکانات رفاهی و گردشگری را شامل می شود. دامنه های رشته کوه های البرز پوشیده از جنگل های سرسبز و درختان بلند قامت هستند این جنگل ها نه تنها مناظر بسیار زیبایی را ایجاد می کنند ،بلکه در تعدیل آب و هوا نیز بسیار تاثیر گذار می باشند. از همین رو خرید برج ساحلی در سرخرود می تواند به شما این امکان را بدهد که با باز کردن پنجره های آپارتمان ساحلی خود اززیبایی های طبیعت سرسبز و دریای آبی به صورت همزمان نهایت لذت را ببرید.

ویژگی برج های ساحلی سرخرود:

  • دارا بودن منظره‌های زیبا و دلنشین از دریا، جنگل و مناطق اطراف
  • دسترسی آسان به مراکز خرید بزرگ
  • فراهم بودن امکانات تفریحی و رفاهی بیشمار
  • دسترسی سریع به ساحل دریا و جنگل

از دیگر مزایای خرید برج ساحلی در سرخرود باید به موارد زیر اشاره نمود؛

  • تجربه ی متفاوت ترین زندگی و سبکی دگرگون از آرامش
  • بهترین سرمایه گذاری به همراه سود بالا
  • امکانات رفاهی منحصر به فرد
  • شنا و بهره مندی از تفریحات ساحلی
  • نزدیکی به سواحل
  • امنیت بالای برج های ساحلی به همراه نگهبانی 24 ساعته
  • محوطه سازی رویایی و تماشایی
  • قوانین و مقررات منظم جهت حفظ حریم خصوصی و آرامش ساکنین
  • مجهز به سیستم برق اضطراری
  • مجهز به پنجره های دوجداره
  • کفپوش های ساخته شده از سرامیک با بهترین کیفیت
  • درب های داخلی آپارتمان ها از جنس HDF می باشند
  • بهره گیری از چاه آب و تصفیه خانه اختصاصی
  • دارای آیفون تصویری رنگی با بهترین کیفیت
  • بهره گیری از بهترین طراحی داخلی برای اتاق ها و سالن ها و همچنین سرویس بهداشتی و حمام
  • سند قانونی و مجوزدار

سخن پایانی

خرید واحدی از برج های ساحلی سرخرود می تواند مزایای بسیاری را برای خریداران ایجاد نماید. ما در این بخش سعی بر این داشته ایم تا تمامی ویژگی ها ، مزایا و امکانات و زیبایی های سرمایه گذاری در سرخرود را برایتان بازگو نماییم. تیم مشاوره املاک ناوان سرخرود اینجاست تا شما را در زمینه خرید وفروش هرگونه املاک راهنمایی نماید، می توانید با راهنمایی های ما هرگونه سرمایه گذای را به سرانجام برسانید و دیگر نگران مشکلات معامله و بستن قرار داد نباشید.

 

ارسال دیدگاه