پیست اسکیت سرخرود (سرخ رود) کجاست؟+ معرفی مناطق تفریحی اطراف آن

1401-09-14
0 دیدگاه
پیست اسکیت سرخرود 8456415810

بزرگ ترین پیست اسکیت شمال ایران در شهر سرخرود افتتاح شد! اگر به ورزش های مهیج علاقه دارید یا شما هم یکی از عاشقان اسکیت سواری هستید این مطلب را از دست ندهید. در ادامه ما سعی داریم امکانات و آدرس این پیست را برای شما معرفی  نماییم.

شهر ساحلی سرخ رود زیبا ترین و پیشرفته ترین شهر ساحلی ایران واقع در همسایگی شهرستان محمودآباد و فریدونکنار لقب شهر برج های ساحلی را از آن خود کرده است. جاهای دیدنی سرخرود، امکانات رفاهی بالا، مراکزخرید، پارک های ساحلی متعدد و مجموعه های ورزشی سبب شده تا ساکنین این شهر از تمام دغدغه های روزمره کلان شهر ها دور شده و در  اوقات فراغت خود بتوانند به تفریحات و ورزش های سالم در این شهر بپردازند.

بیشتر بخوانید: سرخرود کجاست؟جاهای دیدنی سرخرود و اماکن ورزشی + آدرس دقیق

آدرس پیست اسکیت سرخرود

پیست اسکیت سرخ رود در جاده محمودآباد، خیابان شهدا و نرسیده به شهدای 18 ،در نزدیکی شهرداری سرخرود واقع شده است. از لحاظ موقعیت جغرافیایی این مکان در نزدیکی مراکزی مانند مجتمع تفریحی شهید شهریاری ، جایگاه سوخت سرخرود ،گالری پرده نازلی ، آتش نشانی سرخ رود و بازار روز سرخرود قرار گرفته است.

آدرس دقیق

جاده محمودآباد، خیابان شهدا، نرسیده به شهدای18

آدرس پیست اسکیت سرخرود 46984968549685485
برای مشاهده آدرس روی نقشه کلیک کنید.

امکانات رفاهی پیست اسکیت سرخ رود

پیست اسکیت سرخرود از بهترین پیست‌های اسکیت شمال به‌شمار می‌رود؛ امکانات رفاهی تعبیه‌ شده در این مجموعه، نظیر کافه و پارکینگ وسیع، از جمله مزایایی هستند که این مجموعه‌ی ورزشی را شاخص می‌سازند. در این مجموعه کاملا استاندار های روز از مربیان باتجربه و حرفه‌ای برای تربیت ورزشکاران به کار گرفته شده است. به طوری که افرادی که تا به حال اسکی سواری را تجربه نکرده اند نیز به خود جذب کرده است و میتوانید از همانجا نیز تجهیزات لازم برای اسکیت سواری را تهیه کنید.

امکانات پیست اسکیت

کافه، پارکینگ، تجهیزات اسکیت سواری

کفش ارزان و با کیفیت اسکیت
اجاره تجهیزات اسکیت سواری در پیست اسکیت سرخرود

شما در سرخرود چه تفریحاتی را میتوانید تجربه کنید؟

قایق در غروب ساحل سرخرود 4635464184
قایق ساکن در غروب دل انگیز ساحل سرخرود

گردش در بازار روز سرخ رود:

رنگ و بوی میوه های رنگارنگ و سبزی های تازه با حضور دست فروشان بومی که محصولات سنتی خود را برای فروش آورده اند بازار های روز سرخرود را به محیطی جذاب برای گردشگران فراهم آورده است که میتوانید سوغاتی های خود را از آنجا خریداری نمایید.

برای رفتن به بازار روز سرخرود روی لینک گوگل مپ کلیک کنید.

میوه و سبزی های تازه و رنگارنگ در بازار روز سرخرود84874
حس و حال بهاری در بازار روز سرخرود

ساحل سرخرود:

ساحل شنی و دیدنی سرخرود که مقصد  اکثر افرادی است که به سرخرود سفر میکنند با وجود پرندگان دریایی که در آسمانش پرواز میکنند دست کمی از تالاب های سرخرود و بندرانزلی ندارند. سرخرود زیبا علاوه بر اینکه ساحلش را از تمامی امکانات رفاهی که مورد نیاز مسافرانش باشد بی نیاز کرده در قسمت تفریحی نیز کم نذاشته و شما میتوانید به قایق سواری،اسب سواری،جت اسکی ودیگر تفریحات مهیج بپردازید.

برای رفتن به ساحل سرخرود روی لینک گوگل مپ کلیک کنید.

تفریحات ساحل سرخرود:قایق سواری، اسب سواری، جت اسکی

 

امواج ریز دریا در ساحل شنی سرخرود در آسمان  آبی
امواج ریز دریا در ساحل شنی سرخرود

 

تالاب سرخرود:

تالاب سرخرود که هرساله میزبان پرندگان مهاجر اعم از تک درنای سیبری میباشد را بهتر است در پاییز و زمستان سفر کنید و به تماشای انواع پرندگان رنگارنگ بنشینید.

مهاجرت تک درنای سیبری در پاییز و زمستان

برای رفتن به تالاب سرخرود روی لینک گوگل مپ کلیک کنید.

پرندگان مهاجر در غروب آفتاب تالاب سرخرود 68544
حضور پرندگان مهاجر در غروب تماشایی تالاب سرخرود

تپه های باستانی در سرخرود:

از جاذبه های تاریخی وقدیمی سرخرود میتوان به این تپه های باستانی سرخرود که قلاع کتی نامیده شده اند اشاره کرد که یادگار دوران ساسانیان میباشد.

برای رفتن به تپه قلاع کتی روی لینک گوگل مپ کلیک کنید.

تپه های قلاع کتی در سرخرود418487418
تپه های به جای مانده از ساسانیان در قلاع کتی سرخرود

سدچاکسر:

سد چاکسر سدی سنگی میباشد که با اتصال به دریا محیطی را برای قرار گرفتن کافه ها و رستوران ها در جوار دریا و همچنین تفریحات آبی نظیر جت اسکی، قایق سواری و… فراهم آورده است.

برای رفتن به سدچاکسر روی لینک گوگل مپ کلیک کنید.

چیدمان میز و صندلی در رستوران های سد چاکسر
چیدمان منظم میز و صندلی در رستوران های سد چاکسر

 

رودخانه هراز:

این رودخانه زیبا که از سمت هراز و جنوب دماوند سرچشمه و به دریای خزر میرسد ، از وسط شهر سرخرود عبور میکند. این رودخانه از دره لار سرچشمه میگیرد که اجتماعی از آب های چهل بره، سیاه پلاس، سفید، سه سنگ، دیو آسیاب، الرم، امام پلنگ، ورارود، چشمه ملک و دلی چای میباشد. ودر مسیررسیدن به دریای خزر رودها  و چشمه هایی مثل تلخ رود، آب مشک انبار، پنجاب، لاسم، آب روزان، شیرکلارود، هلی چال و چلو رود به این رودخانه میپیوندند.

آب روان رودخانه هراز درلا به لای سنگ ها541844
جریان آرام آب در رودخانه هراز

جنگل شیلات:

جنگلی زیبا و بکر متعلق به اداره شیلات سرخرود که در همسایگی دریای سرخرود واقع شده است.

برای رفتن به این جنگل خوش آب وهوا میتوانید روی لینک گوگل مپ کلیک کنید.

 

تورسر:

اگر در کنار خط دریا تراکتورهای حمل تور با تورهای بزرگ وقایق های ماهی گیرانی که دارای تجهیزات ماهی گیری هستند را مشاهده کردید آنجا تورسر است که متعلق به شرکت بزرگ صید ماهی میباشد.

ماهیگیری ماهی گیران با تجهیزات در تورسر سرخرود
صید ماهی با قایق های مجهز در تورسر سرخرود

تاثیر اسکیت سواری در سلامتی

از آنجا که اسکیت یکی از مهیج‌ترین ورزش‌ها به‌شمار می‌رود که امروزه نیز در سراسر جهان علاقه‌مندان زیادی دارد. تأثیر قابل توجه آن بر سلامتی انسان نیز باعث شده تا علاقه به این ورزش در سال‌های اخیر با سیری صعودی مواجه باشد. این ورزش همچنین از جمله تفریحاتی است که کودکان زیادی را به خودش مشغول می‌کند. اسکیت علاوه بر تأثیر مستقیم بر سلامت و شادابی کودکان، بر رشد آن‌ها نیز تأثیر قابل توجهی دارد. به‌طور کلی اسکیت چه به‌عنوان یک تفریح مهیج، چه به‌عنوان یک ورزش حرفه‌ای و چه به‌عنوان راهی برای رسیدن به سلامتی، طرفداران زیادی مخصوصاً در کشور ما پیدا کرده است.

آموزش حرفه ای اسکیت سواری به کودکان 465418694
آموزش حرفه ای اسکیت سواری به کودکان

کلام آخر

اگر از علاقه مندان سر سخت اسکیت سواری هستید چه چیز بهتر ازاینکه در منطقه ای با هوای بسیار عالی و با چشم اندازی فوق العاده زیبا این ورزش مهیج را انجام دهید. سرخ رود از مناطق فوق پیشرفته منطقه بوده که با افتتاح پیست اسکی در سرخرود توجه ها به این شهر بیشتر شدو توانسته مورد توجه اکثر سرمایه گذاران قرار گیرد.  خرید ویلا در سرخرود، خرید برج ساحلی در سرخرود خرید زمین در سرخرود از محبوب ترین گزینه های سرمایه گذاری در این شهر بوده که افراد زیادی به سمت خود کشانده است.

ارسال دیدگاه